کد خبر: 908095
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد ميانسالي كه متهم است 22‌سال قبل در نزاع دستجمعي در يكي از روستاهاي شهرستان خرم‌آباد مرتكب قتل شده است در تهران بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، 22‌سال قبل مأموران پليس شهرستان خرم‌آباد در جريان نزاع دستجمعي خونيني در روستاي چغلوندي قرار گرفتند و راهي محل شدند. بررسي‌ها نشان داد در اين درگيري مردي با اصابت چاقوي مرد 32‌ساله‌اي به نام فرهاد به قتل رسيده است. همچنين مشخص شد پس از اين حادثه مرگبار فرهاد به مكان نامعلومي گريخته است. بدين ترتيب مأموران فرهاد را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقيب قرار دادند تا اينكه پس از گذشت 22‌سال از نزاع خونين مأموران دريافتند قاتل پس از فرار به تهران آمده و با گرفتن دو زن زندگي مخفيانه‌اي را شروع كرده است. مأموران در گام بعدي موفق شدند محل زندگي وي در حوالي يافت‌آباد در جنوب تهران شناسايي و صبح ديروز وي را در خانه زن دومش دستگير كنند.
متهم پس از دستگيري براي بازجويي به دادسراي امور جنايي منتقل شد. وي با انكار قتل گفت: من اهل همان روستايي هستم كه 22‌سال قبل درگيري مرگباري در آن رخ داد. روز حادثه من همراه تعدادي از اهالي روستا در درگيري شركت داشتم، اما مرتكب قتل نشدم و نمي‌دانم چه كسي مقتول را به قتل رساند. وي درباره فرارش به تهران گفت: پس از حادثه خيلي ترسيدم و به تهران آمدم و زندگي مخفيانه‌اي را شروع كردم.
متهم در ادامه با صدور قرار عدم صلاحيت از سوي بازپرس جنايي براي تحقيقات بيشتر و روشن شدن زواياي پنهان حادثه به دادسراي محل حادثه منتقل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار