کد خبر: 908108
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

انسيه شاه‌حسيني: «به كودكان شليك نكنيد» در عراق ساخته مي‌شود

انسيه شاه حسيني كه سال‌هاست قصد دارد فيلمنامه «به كودكان شليك نكنيد» را بسازد و شرايط فراهم نمي‌شود، مي‌گويد اميدها براي ساخته شدن اين اثر بيشتر شده است.
انسيه شاه حسيني كارگردان سينما در گفت‌وگو با يك خبرگزاري با اعلام اينكه همچنان در انتظار ايجاد شرايط مناسب براي ساخت فيلم سينمايي «به كودكان شليك نكنيد» است، گفت: سال‌هاست در انتظار ساخت اين فيلم هستم اما شرايط مناسبي براي توليد آن فراهم نشده است.
وي با ابراز اميدواري از اينكه در ۴۰ سالگي انقلاب باید به توليد فيلم‌هايي از اين دست بيشتر توجه شود، بيان كرد: سيدامير سيدزاده تهيه كننده فيلم به تازگي من را اميدوار كرده است تا بالاخره «به كودكان شليك نكنيد» جلوي دوربين برود.
اين كارگردان سينما افزود: تأخير در ساخت اين اثر سينمايي سبب شد تا فيلمنامه «به كودكان شليك نكنيد» پخته‌تر شود و اتفاقاتي كه در منطقه توسط داعش رخ داده است، داستان ما را كامل‌تر می‌كند. شاه حسيني در پايان تأكيد كرد: اين اثر سينمايي قرار است در عراق ساخته شود و صحنه هايي هم ممكن است در خوزستان فيلمبرداري شود.

تصويب پخش «مسابقات جام جهاني» در سينماها
سخنگوي شوراي صنفي نمايش گفت: حق پخش مسابقات فوتبال در سالن‌هاي سينما به تصويب رسيد اما چگونگي اجراي آن و قيمت بليت‌ها و همچنين اخذ نظر صاحبان آثار در هفته آينده اعلام مي‌شود.
غلامرضا فرجي سخنگوي شوراي صنفي نمايش درخصوص آخرين تصميمات شوراي صنفي نمايش طي جلسه دیروز گفت: قرارداد نمايش فيلم شماره 17 سهيلا به كارگرداني محمود غفاري بعد از پايان اكران فيلم خوك در پرديس سينمايي كوروش به ثبت رسيد.
وي ادامه داد: همچنين قرارداد فيلم «ناخواسته» در پرديس سينمايي زندگي بعد از پايان نمايش فيلم جشن دلتنگي ثبت شد اما نمايش فيلم جشن دلتنگي همچنان ادامه دارد. فرجي درباره پخش فوتبال‌هاي جام جهاني از سينماها ادامه داد: حق پخش مسابقات فوتبال در سالن‌هاي سينما به تصويب رسيد اما چگونگي اجراي آن و قيمت بليت‌ها و همچنين اخذ نظر صاحبان آثار در هفته آينده اعلام مي‌شود.
سخنگوي شوراي صنفي نمايش خاطرنشان كرد: در جلسه دیروز انتخابات برگزار شد و محسن اميريوسفي به عنوان رئيس، سيدمحمود رضوي به عنوان نايب رئيس و غلامرضا فرجي به عنوان سخنگو با رأي اعضا انتخاب شدند.

واكنش خواننده كشورمان به ربا در بانك‌ها

محمد معتمدي به نحوه بانكداري كشور واكنش نشان داد.
معتمدي، خواننده همزمان با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان با انتشار مطلبي در صفحه اينستاگرام خود به ربا در بانك‌هاي كشورمان واكنش نشان داده است: «امروز در ايران اسلامي اگر كسي 50ميليون از بانك اسلامي وام بگيرد، مجموع باز پرداختش چيزي حدود 110ميليون خواهد بود. خداوند در قرآن مي‌فرمايد: اگر كسي ربا بدهد يا بگيرد به جنگ با خدا و رسول خدا برخاسته. متأسفانه سال‌هاست در نظام بانكي ايران در حال محاربه عليه خداى خود هستيم.
خداوندا... در اوايل اين ماه مبارك، از شر عقوبت اين معصيتِ مملكت سوز، به تو پناه مي‌بريم و براي مردم شريف و نجيب كشورم كه هنگام گرفتاري‌ها و تنگدستي‌ها هرگز مفهومي به نام «قرض الحسنه» را در سيستم بانكداري اسلامي تجربه نكرده‌اند آرزوي صبر و بردباري دارم.
لازم به توضيح است كه بهره بانكي در كشورهاي كفار و وابسته به امپرياليسم جهاني حدود 3درصد مي‌باشد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار