کد خبر: 908126
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
روحاني در ديدار با خانواده دولت:
رئيس جمهور در ديدار صميمي با خانواده دولت، ماه رمضان را ماه رحمت، غفران و فيوضات الهي برشمرد و گفت: يكي از آثار حائز اهميت اين ماه الفت، صميميت و كنار هم بودن است.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر رياست جمهوري، دكتر حسن روحاني با بيان اينكه سال گذشته در چنين ايامي ملت ايران حماسه‌اي بزرگ در انتخابات آفريد، اظهارداشت: به خاطر حضور و اشتياق مردم در ساختن اتفاقات شكوهمند در 29 ارديبهشت 96 بايد شكر نعمت به جا آوريم. رئيس جمهور با بيان اينكه از سال گذشته تاكنون با فراز و نشيب‌ها و مشكلات فراواني در داخل كشور و منطقه روبه‌رو بوده ايم، از اعضاي دولت و خانواده‌هاي آنان به خاطر تلاش در مسير اداره امور كشور تقدير و تشكر كرد.
روحاني با بيان اينكه در شرايطي هستيم كه ثروت منطقه و سيستم تروريسم دولتي صهيونيستي به‌عنوان يكي از خبیث‌ترین رژيم‌هاي تاريخ و نيز بزرگ‌ترين قدرت اقتصادي و نظامي جهان عليه ملت ايران هستند، افزود: ملت ايران در برابر همه اين فشارها مقتدرانه روي پاي خود ايستاده است. رئيس جمهور افزود: استقلال و فراز و نشيبي كه مي‌گذرانيم يك بخش بزرگ از بار آن بر دوش دولت و بخش‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و فرهنگي دولت است. روحاني با بيان اينكه ماه رمضان به ما نشان مي‌دهد كه همه ايام سال با هم يكسان نيستند، گفت: مشخص است در مقاطعي تاريخي، كار و تلاش و فعاليت انسان با شرايط عادي تفاوت دارد و امروز يك ماه رمضان پيش رو ما است كه در آن هر چند زيبايي سحر و افطار و فيض و رحمت الهي وجود دارد، اما گرسنگي و تشنگي نيز به عنوان عبادتي بزرگ و انسان‌ساز هست. رئيس جمهور با بيان اينكه امروز در شرايط سياسي جهاني در دوران ويژه‌اي قرار داريم كه باوجود سختي‌ها و مشكلات فراوان براي ايستادگي در برابر آنها اجر بالايي در پيشگاه خداوند و تاريخ خواهيم داشت، گفت: ما به روزهاي افتخارآفرینی خود در ايام حساس تاريخي غرور و افتخار مي‌كنيم و امروز بی‌تردید از اين مشكلات عبور خواهيم كرد. روحاني تأکید كرد: این‌طور نيست كه امريكا و ديگر قدرت‌های حامي آن بتوانند ملت ايران را به زانو در آورند بلكه ما ایستاده‌ایم و مي‌توانيم مسير را به‌خوبی طي كنيم.
دكتر روحاني با اشاره به اينكه همه دولت‌ها در دوران فعاليت خود با مشكلاتي مواجه بوده‌اند و مشكلات دولت يازدهم و دوازدهم بيشتر از همگان بوده است، گفت: اين فشارها هم مي‌تواند انسان را خسته كند و هم مي‌تواند باعث افزايش صبر، توانايي و اجر انسان شود. رئيس جمهور با بيان اينكه ماه رمضان تحمل و قدرت روحي ما را افزايش مي‌دهد، گفت: امروز سرچشمه اميدها در نظام مقام معظم رهبري هستند و در دستگاه‌هاي اجرايي بايد قبل از همه مسئولان دولتي اميدآفرين و منشأ نشاط و اميد در جامعه باشند. دكتر روحاني با تقدير از صبر و تلاش‌های خانواده اعضاي دولت در حمايت از مسئولان گفت: خانواده‌ها بايد زمينه را براي آرامش مسئولان در راستاي ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار