کد خبر: 908142
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
در بازدید شهردار تبریز از محل پروژه صورت گرفت:
شهردار کلانشهر تبریز با بیان اینکه کانال رضانژاد مشکل آبگرفتگی مناطق مرکزی شهر را مرتفع خواهد کرد، دستور تسریع عملیات عمرانی این مسیر را صادر کرد.

مهندس ایرج شهین باهر در بازدید مشترک با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از پروژه کانال رضانژاد افزود: فاز نهایی کانال رضا نژاد به منظور انتقال آبهای سطحی خیابان امام خمینی(ره) به مهرانه رود مراحل نهایی خود را پشت سر می گذارد.

وی با اشاره به مشکل چندین ساله آبگرفتگی معابر به ویژه در فصول بارش خاطرنشان کرد: آب های سطحی مناطق شرق تبریز به سمت خیابان امام(ره) و در نهایت مرکز تبریز سرازیر شده و در مواقع بارش شدید موجب آبگرفتگی و سیلاب می شود.

شهین باهر با تاکید بر نقش کانال رضانژاد در رفع مشکل آبگرفتگی مرکز تبریز افزود: با احداث این کانال به طول 700 متر، تمام آب های سرازیر شده به سمت خیابان امام(ره) به سوی مهرانه رود هدایت شده و از وقوع آبگرفتگی در مرکز تبریز جلوگیری خواهد شد.

شهردار کلانشهر تبریز تجمیع آبهای سطحی خیابان امام خمینی(ره) را عامل طغیان آبروها و جوبها و آب گرفتگی معابر در مواقع بارندگی اعلام کرد و اظهار داشت: کانال خیابان رضا نژاد، حد فاصل خیابان امام(ره) تا چایکنار به صورت باکس مسلح در ابعاد یک متر در یک متر احداث شده و می تواند حجم زیادی از آبهای سطحی خیابان های اطراف را به سمت مهرانه رود هدایت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر