کد خبر: 908144
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی:
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: امروز هرکس در کشور به تقسیم‌بندی‌های سیاسی و جناحی دامن زند، مردم او را قبول ندارند.

ضیاءالله اعزازی  در جلسه شورای اداری شهرستان بناب و آیین معارفه معاونت فرماندار بناب با بیان اینکه در شرایط فعلی در کشور نیاز به وحدت و همدلی داریم؛ اظهار داشت: امروز همه مردم و مسئولان باید به منافع ملت و رسیدگی به مشکلات مردم فکر کنند و مردم به هیچ وجه تقسیم بندی های سیاسی را در کشور و جامعه قبول ندارند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ یکپارچگی مردم تأکید کرد: در کنار حل مشکلات مردم پیرو ولی فقیه باشیم آن هم نه در شعار بلکه در عمل نیز به فرامین رهبری عمل کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی سپس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان اجرایی شهرستان که در راستای حل مشکلات مردم گام برمی دارند؛ گفت: مردم ما استحقاق خدمات بیشتر از این را دارند!

اعزازی کمبود آب و بحث حاشیه نشینی را از مشکلات اساسی شهرستان بناب اعلام و اظهار کرد: کم آبی شهرستان را تهدید می کند و دریاچه ارومیه در منطقه از فرصت به یک تهدید برای شهرستان تبدیل شده است.

وی با انتقاد شدید از عملکرد مسئولان امور آب استان تصریح کرد: با وجود اینکه اهالی روستای قره چپق در بناب آماده شدند بدون آنکه دولت هزینه‌ای متحمل شود 800 حلقه چاه غیرمجاز را مسدود کنند ولی مسئولان امور آب هیچ اقدامی برای کشاورزان منطقه نکرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از افزایش بی‌رویه پرونده‌های مربوط به اراضی منابع طبیعی در دستگاه قضایی انتقاد کرد و گفت: تنها از یک روستای شهرستان 60 نفر را به دادگاه معرفی کرده‌اند و حال با این وضع می‌خواهیم با تأمین نیازهای کشاورزان آنها را برای مانده در روستاهای خود تشویق و ترغیب کنیم.

اعزازی با بیان اینکه مردم و کشاورزان منطقه از این اقدام مسئولان گله‌مند هستند؛ اذعان کرد: اگرچه مسئولان شهرستان و مسئولان دستگاه قضایی اقداماتی را در این زمینه انجام داده‌اند ولی باید سعی کنیم از افزایش معرفی مردم به دادگاه بکاهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر