کد خبر: 908145
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با گلایه از عدم حضور معاون عمرانی شهردار کلان‌شهر تبریز و توضیحات در مورد سیلاب‌‌های شهری گفت: متأسفانه شهرداری تبریز برنامه‌ای برای جلوگیری از سیل نداشته و بارها تأکید و اعلام‌شده که باید برنامه و نقشه راه ارائه دهند.

محمدصادق پورمهدی  در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص موضوع باران‌های اخیر و جاری شدن سیلاب در کلان‌شهر تبریز، با گلایه از عدم حضور معاون عمرانی شهردار کلان‌شهر تبریز و توضیحات در مورد سیلاب‌های شهری اظهار داشت: متأسفانه شهرداری تبریز هیچ برنامه‌ای برای جلوگیری از سیل نداشته و بارها تأکید و اعلام‌شده که باید برنامه و نقشه راه ارائه دهند.

وی بابیان اینکه با وجود همه تأکیدات، علاقه‌ای هم برای ارائه گزارش در این جلسه وجود نداشت، گفت: باید نقشه راهی ارائه شود، وقتی سیل می‌آید مردم از ما پاسخ می‌خواهند و باید پاسخگوی مردم باشیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: تنها در مورد وضعیت کانال خیابان "رضانژاد"، بارها اعلام و تأکید شده اما تا الان اقدامی صورت نگرفته است، در این خصوص شهردار باید پاسخگوی مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: نباید به این صورت باشد که در یک کلان‌شهر با 2 میلیون نفر جمعیت، وقتی سیل می‌آید کسی جوابگو نباشد،در کلان‌شهرها مدیریت بحران با شهردار بوده و باید پاسخگو باشد.

پورمهدی تأکید کرد: هرکسی باید مسوولیت خود را بر عهده بگیرد، چند سال است که کانال خیابان "رضانژاد" پیگیری می‌شود، اما هنوز به اتمام نرسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر