کد خبر: 908267
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
محسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری از تلاش برای دریافت ویزای هلند و اسلوونی خبر داد و گفت: ویزای هلند برای رکابزنان پیست رو نیاید، اردوی جایگزین برنامه ریزی می شود.

محسن سلگی به دنبال انتقادات رکابزنان از عدم برگزاری اردوها و مسابقات خارج از کشور در گفتگو با مهر گفت: سفارت هلند برای دریافت روادید کشورش ۲ ماه دیگر به ما وقت داده است. این در حالی است که قرار است ۱۰ تیرماه به اردوی این کشور برویم و عملاً زمانی تا بازی های آسیایی جاکارتا نمانده است. ما برای حل این مشکل با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مکاتبه کردیم تا بتوانم زمان این مصاحبه را جلو بیندازم.

وی افزود: طبق جلسه ای که با مربیان داشتیم اردوی رکاب زنان پیست رو قرار شد در هلند دنبال شود اما در آن بازه زمانی مسابقات کمتری برگزار خواهد شد. تلاش می شود تا دوچرخه سواران به اردویی بروند که مسابقات بیشتری در حاشیه آن برگزار شود. اگر ویزای هلند نیاید، سریعاً اردوی خارجی جایگزین شده و برنامه ریزی خواهیم کرد.

سلگی در پاسخ به این سوال که برای رکابزنان جاده چه برنامه ای در دستور کار کمیته تیم های ملی قرار دارد نیز خاطرنشان کرد: فعلاً بابت ورزشکاران جاده، اردوی خارجی نداریم اما قصد داریم تا این ورزشکاران را در تور ترکیه شرکت دهیم. همینطور چنانچه دعوتنامه تور دیگری را دریافت کنیم، به رقابت دیگری هم اعزام می شوند. البته رکابزنان جاده رو همراه با تیم های باشگاهیشان در تورهای بین المللی نیز حاضر هستند.

وی در پاسخ به این سوال که امسال رکابزنان کوهستان نیز در بازی های آسیایی حاضر هستند، برای آنها چه برنامه ریزی شده است نیز افزود: قرار است تیم دوچرخه سواری کوهستان با ترکیب ۶ ورزشکار شامل ۳ رکابزن کراس کانتری و ۲ دانهیل در بخش مردان و یک نفر بانوان بنا بر پیشنهاد سرمربی خارجی تیم به اردوی اسلوونی برود. اما در این بخش نیز مشکل دریافت ویزا داریم. مکاتبات این سفر برای دریافت زودتر روادید انجام شده است. چرا که بنا بر برنامه ریزی مربی این تیم باید ۲۰ روز دیگر در اسلوونی باشد.

سلگی ادامه داد: به هر حال شرایط مالی و وضعیت ارز این روزهای کشورمان طوری است که با توجه به اعتباراتمان برنامه ریزی خواهیم کرد و حتی شاید تغییری در برنامه هایمان داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تجهیزات رکابزنان برای حضور در بازی های آسیایی چه زمانی به روز خواهد شد نیز گفت: پیش فاکتورهای تجهیزات بنا به درخواست مربیان گرفته شده و تجهیزات مورد نیاز را هرچه زودتر خریداری خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار