کد خبر: 908300
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
آيت‌الله بطحايي:

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: بايد با تكيه بر توان داخلي، اقتصاد كشور را معطل نتايج مذاكرات با اروپا نكنيم. چه برجام باشد و چه نباشد دولت بايد موانع را از سر راه توليدكنندگان بردارد تا توليد در كشور افزايش یابد و ميزان صادرات هم بالا برود.
آيت‌الله سيدهاشم بطحايي در گفت‌وگو با ميزان، با اشاره به انجام مذاكرات با اروپا، اظهار داشت: اخيراً گفت‌وگو‌ها درباره ادامه برجام با كشور‌هاي اروپايي آغاز شده است، البته مسئولان كشور بايد بيش از پيش با بي‌اعتمادي به اروپا پا در عرصه مذاكرات بگذارند.
آيت الله بطحايي با بيان اينكه تكيه بر اقتصاد مقاومتي تنها راه نجات كشور است، افزود: بايد بر قدرت داخلي كشور در همه عرصه‌هاي اقتصادي تكيه كرد و با استفاده از توانايي‌هاي كشور نه تنها به ديگر كشور‌ها وابسته نباشيم بلكه آنها را به خودمان وابسته كنيم. آنها وقتي متوجه شوند ايران در بخش‌هاي مختلف اقتصادي به داشته‌هاي خود متكي است و از نظر اقتصادي و نظامي دست برتر را دارد و از نظر علمي نيز پويا و كوشاست، قطعاً بر قراردادهاي‌شان پايبند مي‌مانند ولو اينكه اهلش هم نيستند.
وي يادآور شد: امريكا و اروپا اگر احساس كنند از نظر داخلي كميت‌مان لنگ است، بازي‌هاي زيادي درمي‌آورند و مدام مي‌خواهند ايران را پاي ميز مذاكرات براي موضوعات مختلف بكشانند. مذاكرات حاشيه است. بايد با تكيه بر توان داخلي، اقتصاد كشور را معطل نتايج مذاكرات با اروپا نكنيم. چه برجام باشد و چه نباشد دولت بايد موانع را از سر راه توليد كنندگان بردارد تا توليد در كشور افزايش یابد و ميزان صادرات هم بالا برود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار