کد خبر: 908311
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی از اهتمام دولت در حمایت ویژه از رسانه های استان های کم برخوردار و جدار مرزی کشور سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد سلطانی فر در دیدار با محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر و عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمانمجلس شورای اسلامی و رئیس خانه مطبوعات استان سیستان و بلوچستان که بعد از ظهر دوشنبه 31 اردیبهشت ماه در ساختمان معاونت مطبوعاتی صورت گرفت با اشاره به ضرورت تقویت جایگاه مطبوعات محلی به عنوان یکی از محورهای توسعه پایدار کشور گفت: حمایت های مادی و معنوی از نشریات محلی و استانی به ویژه استان های کم برخوردار و جدار مرزی کشور از جمله مهم ترین سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری است.

وی همچنین به اهتمام مجموعه معاونت مطبوعاتی در ارتقای سطح  کیفی رسانه‌های استانی اشاره و بر لزوم برگزاری کارگاه های های آموزش روزنامه نگاری مبتنی بر تکنولوژی های نوین در رسانه های استانی و محلی تاکید کرد.

معاون مطبوعاتی در این رابطه تصریح کرد: آموزش روزنامه نگاران رسانه های استانی و محلی یکی از کارویژه های اصلی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها است.

محمد نعیم امینی فرد سخنگو و عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم ایرانشهر، سرباز دلگان و فنوج در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار یک ساعته، ضمن ارائه گزارش اجمالی وضعیت حاکم بر مطبوعات استانی، مسائل و مشکلات رسانه ها و روزنامه نگاران حوزه انتخابیه خود را با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشت و اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد از طرح ها و برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه رسانه های محلی حمایت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار