کد خبر: 908354
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
انتقاد تند شرف‌الدين از بي‌توجهي به رويدادهاي دفاع مقدس در سينما

محمدرضا شرف الدين مديرعامل سابق انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس و تهيه كننده سينما در آستانه سالروز آزادسازي خرمشهر از بي‌توجهي مديران فرهنگي و سينمايي نسبت به وقايع و رويدادهاي دفاع مقدس در سينما انتقادات تندي كرد.
محمدرضا شرف الدين گفت: افراد خائن در كشور همه ارزش‌ها را به باد دادند! شما دنبال چه چيز مي‌گرديد؟ سوم خرداد؟ متأسفانه به واسطه اهمال‌كاري مسئولان الان نه آدم‌هاي سوم خردادي باقي مانده‌اند و نه ارزش‌هاي آن دوران! تهيه كننده فيلم سينمايي «پرنده باز كوچك» در گفت‌وگو با سينماپرس افزود: سال‌هاست حضرت آقا مرتب از نفوذ صحبت مي‌كنند؛ تهاجم فرهنگي، ناتوي فرهنگي و به تازگي هم كه مبحث مهم آتش به اختيار را مطرح كرده‌اند. اينها معني‌اش چه چيزي است؟ ما بايد بدانيم نفوذ چيست؟ ما بايد بدانيم اگر يكي از مسئولان رده بالا نفوذي باشد چه بايد كرد؟ اگر يك وقت معاوني نفوذي باشد او را مي‌توان رصد كرد اما وقتي يك مقام مسئول ارشد كشور نفوذي باشد نمي‌توان كاري كرد. وي سپس با انتقاد شديد از مسئولان دولت و مسئله مماشات آنها با غربي‌ها اظهار داشت: ما امروزه با وقايع عجيبي در كشورمان روبه‌رو هستيم. امريكا از برجام خارج مي‌شود و ما باز هم چشم به اروپايي‌ها داريم، يعني مسئولان نمي‌دانند كه اروپايي‌ها شريك دزد و رفيق قافله هستند؟ اسفا كه ارزش‌ها رفت، اسفا كه سوم خرداد تمام شد، آدم‌هاي سوم خرداد هم تمام شد و همين مسئولان آنها را تمام كردند رفت! افراد خائن در كشور همه ارزش‌ها را به باد دادند! شرف الدين خطاب به مسئولان گفت: شما نبايد با اروپا ادامه بدهيد. ديگر چه چيزي را مي‌خواهيد بدهيد دست غربي‌ها؟ بنده خودم از افراد سوم خرداد هستم و آنجا بودم، من اول خرداد آنجا وارد شدم و رزمنده سوم خرداد و فتح خرمشهر بودم. ما نبايد مسكن به مردم و هنرمندان بدهيم. نبايد از نوستالژي‌ها حرف بزنيم. اين حرف‌ها را ول كنيد و يقه مسئولاني را بگيريد كه مسبب فجايع در كشور هستند. من نمي‌دانم چرا همه سكوت كرده‌اند در قبال اين مشكلات؟ حتي مجلس هم سكوت كرده است. من دلايل اين اتفاقات را متوجه نمي‌شوم!
اين هنرمند تأكيد كرد: اين سياست لبخند جواب نداد. يك مشت آدم بي‌سواد امور را در دست گرفته‌اند و سياست‌هاي ما در حال حاضر مانند دوران جنگ‌هاي صليبي است! اروپايي‌هاي تا خرخره‌شان زير فشار امريكايي‌هاست و اجازه نفس كشيدن ندارند و همه چيزشان با امريكا جوش خورده و ما هم فريب آنها را مي‌خوريم. ما نبايد با اروپا ادامه دهيم. ديگر چه چيزي را مي‌خواهند به ملت تحميل كنند؟ شرف الدين در خاتمه اين گفت‌وگو متذكر شد: همه انرژي هسته‌اي را داغان كرده‌اند و حالا مي‌خواهند موشك‌ها را هم از دست بدهيم. منتظر شرايط مناسب هستند تا هرچه مي‌خواهند بكنند! به رغم تأكيدات مقام معظم رهبري كدام تضمين را از اين امريكايي‌ها و اروپايي‌ها گرفتند؟ به جايش به آنها تضمين هم دادند. الان اگر صدام بود مي‌رفتند و از او عذرخواهي مي‌كردند تا آقاي روحاني دلش خوش باشد و راحت بخوابد و موشك به خانه‌اش نخورد. افسوس كه ما هم با چنين خائناني روبه‌رو هستيم و جلوي ادامه كار و فعاليت‌شان را نمي‌گيريم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار