کد خبر: 908392
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: اینکه زمانی نیمی از اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان از خطه آذربایجان و تبریز بود و الان با آن سابقه طولانی فوتبال در تبریز حتی یک فوتبالیست در تیم ملی نداریم جای سرافکندگی دارد.

مهندس ایرج شهین باهر در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای حکم آباد (میدان قره بیگ) گفت: توسعه کاربری های ورزشی و فضای سبز از ضروری ترین نیازهای هر شهری است و امروز بسیار خوشحالیم که شاهد افتتاح پارک محله ای و زمین چمن فوتبال در محلات کم برخوردار و پر تراکم شهر هستیم.

وی کاربری های ورزشی و فضای سبز را دو نیاز اساسی شهر دانست و گفت: کاربری های ورزشی و فضای سبز دو نیاز اساسی شهر هستند اما چون این کاربری ها درآمد زایی مورد انتظار شهرداران را ندارند در گذشته ها نسبت به توسعه آنها کم توجهی شده است.

شهردار تبریز با اشاره به پیگیری های اعضای شورای شهر تبریز در خصوص توسعه فضای سبز، مسائل زیست محیطی و توسعه فضاهای ورزشی گفت: شهرداری تبریز به دنبال توسعه زیرساختهای ورزشی برای پرورش استعدادهای ناب جوانان این شهر است.

مهندس ایرج شهین باهر گفت: اگر در جامعه و شهر شادی، نشاط و سلامت وجود نداشته باشد هر اندازه تلاش کنیم کارهای ما آنچنان که باید نتیجه بخش نخواهد بود.

وی با طرح این سوال که چرا باید بازیکنان خارجی و از شهرهای دیگر برای تیم های شهر به تبریز بیاوریم گفت: ورزش قهرمانی برای جوانان الگو سازی می کندو انگیزه آنان را بالا می برد اما در اینکه بازیکنان خارجی را با مبالغ بالا به شهر بیاوریم خیری دیده نمی شود.

مهندس ایرج شهین باهر ادامه داد: وظیفه شهرداری این است که از فرزندان و استعدادهای این شهر حمایت کندو زمینه را برای تعالی و رشد این استعدادها مهیا نماید و اگر بودجه ای صرف می کنیم آن را برای فرزندان شهر خودمان هزینه کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه زمانی شاکله و بدنه اصلی تیم ملی کشورمان را بازیکنان خطه آذربایجان و تبریز تشکیل می دادند گفت: اینکه زمانی در تیم ملی فوتبال نیمی از بازیکنان اهل منطقه ما بودند اما الان حتی یک نفر نیز نداریم جای سرافکندگی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر