کد خبر: 908394
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
شهردار کلانشهر تبریز:
شهردار کلانشهر تبریز بهره برداری از تمامی منابع و امکانات شهرداری برای خدمت به شهروندان را از ضروریات مدیریت شهری دانست.

مهندس ایرج شهین باهر در مراسم بهره برداری از پارک محله ای سردار ملی گفت: پارک محله ای سردار ملی نتیجه 6 ماه تلاش کارکنان شهرداری منطقه 4 است که امروز تقدیم شهروندان این منطقه از تبریز می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری و تمامی خادمان مردم در این نهاد خدمتگذار باید هر جا که می توانیم و با تمامی امکانات به مردم خدمت کنیم افزود: 5 هزار متر زمین اختصاص داده شده به این پارک اگر به تجاری تبدیل می شد میلیاردها درآمد برای شهرداری منطقه داشت اما برای رفاه آسایش مردم اینجا که قبلا نخاله گاه بود به فضای سبز تبدیل شد و دیگر به مغاز و یا مکان تجاری تغییر کاربری داده نخواهد شد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه صدای بازی کودکان بهترین و زیباترین صدا برای ماست، افزود: این مکان در حال حاضر به محلی برای بازی کردن کودکان و استراحت بزرگان و سالمندان تبدیل شده است. باید کودکان شهر ما شاد باشند. ما برای مردم کار می کنیم  اگر به دنبال این باشیم که مردم و کودکان شهر شاد و در رفاه باشند در آن صورت است که وظیفه مان را درست انجام داده ایم، اماگاها این موضوع از یادمان می رود.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه شهرداری وظیفه خود در خصوص احداث و تحویل این پارک به شهروندان را انجام داده است، تاکید کرد: انتظار داریم مردم کمک کنند و از امکانات موجود که متعلق به خودشان است حفاظت کنند اگر مردم حمایت نکنند این امکانات از دست می رود و باید مردم خود نگهبان و حافظ امکانات موجود در چنین پارک هایی باشند.

شهردار تبریز در ادامه با اشاره به بارندگی های اخیر گفت: پاکبانان و کارگران خدمات شهری در بارش های اخیر از یکی از کانال مبل خارج کرده اند که همین مبل باعث مسدود شدن مسیر کانال و سرازیر شدن آب به سمت منازل شهروندان شده بود. سوال این است که چرا باید مبل و پسماند در کانال رها شود که در مواقع بارش باعث مسدود شدن مسیل ها شود؟

گفتنی است پارک سردار ملی که توسط مهندس ایرج شهین باهر؛ شهردار کلانشهر تبریز کلنگ زنی شده بود، در فضایی برابر 5هزار متر مربع و با هزینه تملک و احداث 30 میلیارد ریال در مدت شش ماه اجرا شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر