کد خبر: 908396
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
معاون خدمات مشترکین و درآمدشرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:
کارگاه آموزشی بهینه سازی مصرف آب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اصفهان با رویکرد سازگاری با کم آبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، معاون خدمات مشترکین  و درآمدشرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این نشست که در امامزاده مجمداصفهان برگزار شد گزارشی از وضعیت ذخایر آبی ارائه کرد  و اظهار داشت :بیش از 70 نفر از روسای هیئت امنا و مدیران مساجد، امامزاده ها و بقاع متبرکه شهرستان اصفهان با روش های مصرف بهینه آب آشنا شدند.

رضا رضایی گفت: با توجه به خشکسالی شدید و کاهش حجم ذخیره دریاچه پشت سد زاینده رود، مشترکین خانگی باید تا 20 و مشترکین غیر خانگی تا 30 درصد از مصرف آب خود را کاهش دهند تا در تابستان امسال با مشکل بی آبی مواجه نشویم.

وی از مدیران و اعضای هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه خواست با نصب منبع ذخیره آب، تجهیز وضوخانه ها و سرویس های بهداشتی به ابزارآلات کاهنده، نصب سایبان برای کولرهای آبی و بررسی شبکه داخلی آبرسانی و فلاش تانک ها، میزان مصرف خود را مدیریت کنند.

رضایی  اذعان نمود :  آبفای استان اصفهان برای برگزاری نشست های آموزش مصرف بهینه آب برای نمازگزاران روزه دار در ایام ماه مبارک رمضان در کلیه مساجد، امامزاده ها و بقاع متبرکه آمادگی برگزاری جلسات را دارد..

در حاشیه این کارگاه آموزشی، همچنین نشست مشترک معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب و معاون توسعه منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار و بر تفکیک انشعاب آب واحدهای تجاری مساجد و رقبه های موقوفات از انشعاب آب مساجد و امامزاده ها تاکید شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار