کد خبر: 908420
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
اکبر احدی

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: هنوز تعداد سهمیه بوکس ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مشخص نیست.

اکبر احدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشخص نشدن تعداد سهمیه‌های بوکس ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، توضیح داد: هنوز تعداد سهمیه‌های بوکس ایران افزایش نیافته اما الان بحث روی سه تا پنج سهمیه است. قرار است با مسئولان کمیته ملی المپیک جلسه‌ای برگزار کنیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.

او در خصوص شرایط فعلی بوکسورهای ایران نیز توضیح داد: روز گذشته مسابقات درون اردویی را بین ملی‌پوشان برگزار کردیم که سطح رقابت‌ها بالا بود. نمایشی که از بوکسورهای تیم ملی دیدیم امیدواری ما برای کسب نتایج خوب در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را بیشتر کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به مشخص نشدن تعداد سهمیه‌های بوکس برای بازی‌های آسیایی، ادامه داد: فعلا وزن و فرد خاصی را برای اعزام مد نظر نداریم، در هر هفت وزن تمرینات خود را با تمام قدرت پیگیری می‌کنیم.

او افزود: هیچکس را جدا نکرده‌ام اما در اعزام پنج وزن به قطعیت رسیده‌ام که با مشخص شدن تعداد سهمیه آن‌ها را اعلام می‌کنم.

اکبر احدی در مورد برنامه‌ها و اردوهای تدارکاتی تیم ملی بوکس نیز خاطرنشان کرد: ۲۸ خرداد ماه یک تورنمنت تدارکاتی را در کشور مغولستان و پس از آن هفتم تیر ماه تورنمنت تدارکاتی دیگری را در تایلند پیش رو داریم. حتما در یکی از این تورنمت‌ها شرکت می‌کنیم اما تمام تلاش فدراسیون بر این است تا در هر دو تورنمنت شرکت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار