کد خبر: 908429
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
محسن کائیدی

‌دارنده چندین نشان‌ کلاس F34 پارالمپیک‌ و جهان گفت: رکورد ورودی بازی‌های آسیایی را به راحتی کسب کردم.

محسن کائیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور، چون آخرین مرحله ورودی بازی‌های پاراآسیایی 2018 بود همه مدعیان شرکت کرده بودند و بدون اغراق با توجه به رکوردهای موردنظر سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود.

وی ادامه داد: در این پیکارها فقط می‌توانستیم در یک ماده شرکت کنیم و در پرتاب نیزه به راحتی رکورد 35 متر و 35 سانتی‌متر را ثبت کردم و این در حالیست که رکورد ورودی 34 متر و 12سانتی‌متر بود.

کائیدی اضافه کرد: البته در جاکارتا می‌توانم در پرتاب نیزه و وزنه شرکت کنم و با توجه به رکوردهایی که دارم می‌توانم روی سکو قرار بگیرم.

این ورزشکار لرستانی خاطرنشان کرد: تیم استان ما در این رقابت‌ها عنوان نخست را کسب کرد و  این در حالیست که زمین پرتاب‌های مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد خاکی شده و چندین روز قبل از پیکارهای قهرمانی کشور هم نتوانستیم در آنجا تمرین کنیم چون می‌خواهند آن را چمن کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط و مشکل‌هایی که وجود داشت با استرس در رقابت‌ها شرکت کردیم که خدا را شکر نتیجه موردنظر را کسب کردیم.

کائیدی گفت: جا دارد از دکتر مصطفی بهرامی مربی تیم لرستان برای زحماتش تشکر کنم که همواره ثابت می‌کند از بهترین مربیان جهان است و کارنامه‌اش مؤید این موضوع است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار