کد خبر: 908431
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
نخستین سمینار تخصصی EDS ( راهبردهای توسعه اقتصاد شهری ) از سلسله کارگاههای آموزشی مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت با همکاری شهرداری و شورای شهر بجنورد در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

، در این سمینار استاد وحید مهدی نیا ضمن ارائه موضوعات مختلف اقتصادی در رابطه با مدیریت شهری ، روش های پنهان ایجاد درآمدی شهری و الگوی راهبردی توسعه اقتصاد شهری را بیان  نمود.

وی  در جهت حل مشکلات اقتصادی شهرها و شهرداری های ضمن تشریح مدل های اقتصادی شهرها به بیان شیوه ها و  روش های توسعه درآمدهای شهری پرداخت و در ادامه سمینار الگوی توسعه اقتصاد شهری را در شش مرحله بیان نمودند. کارشناسان توسعه شهری عقیده دارند که در سال های آینده ایجاد و تقویت درآمدهای شهرداری ها و مدیریت شهری از مشکل ترین و سخت ترین عناصر مدیریت شهری خواهد بود که به دلیل محدودیت های راهبردی شهرداری ها بیشترین چالش های توسعه خدمات و سرمایه گذاری های شهری را به همراه خواهد داشت و مدیران و کارشناسان شهری باید بتوانند درآمدهای پنهان شهری را مورد توجه قرار دهند و با شناسایی و آشکارسازی این گروه درآمدی تداوم توسعه شهری را تضمین نمایند.

این کارگاه تخصصی  با حضور مدیران شهری بجنورد و سایر شهرهای استان خراسان شمالی برگزار شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر