کد خبر: 908474
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کریستیانو رونالدو

مهاجم رئال مادرید نسبت به حضور احتمالی مهاجم برزیلی در تیمش واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در ال چیرینگیتو دِ خوگونس مصاحبه اختصاصی کرد. خوسپ پدرورل از مهاجم رئال مادرید درباره علاقمندی تیمش به جذب نیمار سوال کرد. ستاره پرتغالی گفت‌: در مادرید همیشه از حضور بازیکنان جدید صحبت می‌شود. هشت سال است در این باشگاه حضور دارم و همیشه از ۵۰ بازیکنی که قرار است با این تیم قرارداد امضا کنند حرف زده می‌شود اما در نهایت هیچ بازیکنی به مادرید نمی‌پیوندد. در سپتامبر همیشه قرار است بازیکنان زیادی در این تیم حضور داشته باشند اما در پایان تنها بازیکنانی که به مادرید می‌روند خود ما هستیم. بهترین‌ها در مادرید هستند. گرت بیل، کریم بنزما، مارکو آسنسیو ... همه در این باشگاه هستند.

رونالدو آینده را در فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌بیند. مهاجم مادرید در این رابطه اظهار کرد: آینده در بازی شنبه است. باید بازی کرد و پیروز شد و نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این موضوع از همه مهم‌تر است. آینده، حال است و حال، اکنون است.

شماره "هفت" مادرید درباره بازنشستگی‌اش گفت‌: می‌خواهم در ۴۱ سالگی از فوتبال خداحافظی کنم. از لحاظ بیولوژیک ۲۳ سال دارم.

او در مورد بهترین تیم جهان اظهار کرد: همچنان معتقدم مادرید بهترین تیم جهان است.

رونالدو درباره رفتار باشگاه نسبت به او گفت‌: هرگز نگفتم در این باشگاه عزیز نبودم. بازیکنان همیشه نسبت به من لطف داشتند. برخی مسائل را می‌توان کنترل کرد اما بعضی دیگر را نه. آنها رفتار خوبی با من دارند چون می‌دانند من چه کسی هستم. من در مادرید خیلی عزیز هستم. فلورنتینو پرس نیز با من خیلی خوب است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار