کد خبر: 908478
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی ضمن ارج نهادن به مقام تمامی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای معزز و همت ایثارگران سرافراز «فتح خرمشهر» را گرامی داشت.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی
سوم خرداد حدیث ایثار، مقاومت و جانبازی دلاورانی است که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی و استقلال و کیان جامعه خویش از جان و مال خود گذشتند تا این پیروزی در تاریخ این مرزوبوم سند افتخاری باشد از نمونه عینی ایمان، ولایتمداری و رشادت خالصانه. یادمان آن حماسه سرنوشت‌ساز در اذهان ملت شریف ایران همیشه ایام ساری و جاری خواهد ماند. این روز را مصداق برازنده‌ای از رهروی در راه حق و پاسداری از هویت دینی و ملی می‌دانیم. به‌یقین راز فتح خرمشهر به دست چنین مردانی را باید در ایمان الهی، تبعیت از ولایت‌فقیه و عشق به شهادت دانست و اگر راه امت اسلامی همیشه در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داشته باشد، همواره پیروزی آنان در تمامی عرصه‌ها رقم خواهد خورد.
ضمن ارج نهادن به مقام تمامی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای معزز و همت ایثارگران سرافراز «فتح خرمشهر» را گرامی می‌دارم. فتح بزرگی که نماد مقاومت، ایثار و پیروزی برای ملت قهرمان ایران شناخته شد. یقیناً امروز هم استمرار راه شهدا و ایثارگران ضامن پیروزی و سرافرازی ملت بزرگ ایران در مقابل همه توطئه‌های دشمنان است.
سید محمدعلی شهیدی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار