کد خبر: 908496
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در مقر کنفدراسیون آسیا انجام شد .این مراسم که از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار شد ۸ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند که از ایران تیم استقلال میزبان السد شد و پرسپولیس به مصاف الدحیل می رود.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در مقر کنفدراسیون آسیا انجام شد .این مراسم که از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار شد ۸ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند که از ایران تیم استقلال میزبان السد شد و پرسپولیس به مصاف الدحیل می رود.
براین اساس شاگردان شفر باید مورخ ۵ شهریور در بازی رفت در آزادی پذیرای تیم متمول السد باشند . پرسپولیس هم که با قرعه سخت تر مواجه شده در قطر به مصاف تین قدرتمند الدحیل می رود. این بازی در تاریخ ۶ شهریور برگزار خواهد شد. دیدارهای برگشت هر دوم تیم هم ۲۶ و ۲۷ شهریورماه برگزار خواهد شد .
در شرق آسیا هم کره جنوبی با دو نماینده خود یعنی چونبوک هیوندای و سوون سامسونگ با تیم تیانجین چین و کاشیما آنتلرز ژاپن دیدار می کنند.
«ویندسور جان» در مقر کنفدراسیون آسیا در این مراسم با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات گفت: این مراسم نشان می دهد که کنفدراسیون آسیا چقدر پیشرفت کرده است. ما سعی کردیم برای جذاب شدن مسابقات جوایز را بیشتر کنیم.معتقدیم هر چه مسابقات حساس تر دنبال شود قطعا تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می آید . نتایجی که در این دوره رقم خورد مشخص شد که چه دیدارهای خوبی در این دوره برگزار شده است.
شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره قرعه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با السد گفت: من قبلا بازی السد و پرسپولیس را از نزدیک دیده بودم .تیم آنها با ژاوی بسیار قدرتمند است. البته من مشکلی با این قرعه ندارم و احساس می کنم که در بازی با آنها مشکلی نخواهیم داشت ، البته اگر در بازی رفت میهمان می بودیم و در بازی برگشت میزبان ، خیلی بهتر می بود اما به هر حال قرعه خوبی است و من راضی هستم. به نظرم اگه هر دو تیم ایرانی بتوانند از این مرحله صعود کنند عالی می شود .تا این جای کار ما تیم هماهنگ و قدرتمندی نشان داده ایم و اگر بتوانیم عملکرد مان را همین گونه حفظ کنیم قطعا به نیمه نهایی صعود می کنیم.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با الدحیل اظهار داشت : نمی توانم بگویم قرعه آسانی است اما در این مرحله اگر هدف صعود باشد دیگر تفاوتی بین قرعه سخت وآسان نیست. الحیل سخت ترین تیم این مرحله است و با آمار گلزنی که داشته مشخص است که بازی مان برابر آن راحت نیست، فقط این که ما در بازی برگشت در آزادی میهمان آنها خواهیم بود خوب است ، چرا که حضور تماشاگران به سود ما خواهد بود. ما در ایران تماشاگران قدرتمندی داریم که به ما کمک خواهند کرد. می دانم که یوسف العربی بازیکن تیم الدحیل با ۹ گل بهترین گلزن این تیم است و باید فکری برای او کنیم.
حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه درباره حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بنظرم بهتر شد که ما با الدحیل بازی داریم بخصوص این که در بازی برگشت هم در تهران میزبان هستیم. درست است که این تیم قطری بازیکنان خوبی دارد و تیم قدرتمندی است اما پرسپولیس هم تیم دست و پا بسته ای نیست.اگر هدف ما قهرمانی است پس دیگر فرقی ندارد با چه تیمی مصاف کنیم. همه تیم ها در این سطح خوب هستند و باید با برنامه ریزی به هدفمان برسیم. انشاله اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود قطعا با گرفتن چند بازیکن خوب تیم را تقویت خواهیم کرد تا حضور مقتدرانه ای در این مرحله داشته باشیم. اگر هم این اتفاق نیفتاد برانکو با برنامه ریزی که خواهد داشت سعی می کند با همین بچه ها بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

 

وحید صابری

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار