کد خبر: 908523
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
تور دوچرخه سواری فیلیپین 2018

مرحله چهارم از تور بین المللی دوچرخه سواری فیلیپین با قرار گرفتن حمید بیک خورمیزی در رده پانزدهم و کسب عنوان پنجم تیمی برای تیم پیشگامان کویر یزد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله چهارم و نهایی از نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری فیلیپین امروز چهارشنبه دوم خرداد ماه در مسیر ۱۵۴ کیلومتری لینگاین به باگویو برگزار شد که در نهایت رکابزنانی از اریتره، استرالیا و مالزی اول تا سوم شدند.

حمید بیک خورمیزی از تیم پیشگامان کویر یزد پانزدهم شد، امیر کلاهدوز در رده هفدهم قرار گرفت. همچنین آروین معظمی گودرزی بیست و سوم، مهدی سهرابی چهل و سوم و رضا حسینی پنجاه و دوم شدند.

در پایان این رقابت چند روزه در فیلیپین تیم ناوی فیلیپین اول شد، تیم کیگ رودبیک از همین کشور در رده دوم قرار گرفت و تیمی از مالزی سوم شد. تیم پیشگامان کویر یزد در رده پنجم قرار گرفت.

همین طور پیراهن طلایی و امتیازی از آن جوشوآ ای کارینو از مالزی شد.  عنوان بهترین رکابزن جوان حاضر در تور  به دانیل ور کارینو از فیلیپین رسید. متکل از مالزی هم پیراهن کوهستان را برای خود تصاحب کرد.

نهمین دوره تور دوچرخه سواری فیلیپین در حالی امروز به کار خود پایان داد که روز اول این تور به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و ترافیک بیش از حد درون شهری لغو گردید. همین طور به گفته مسئولان تیم پیشگامان کویر یزد دمای محل برگزاری این رقابت ها به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد می رسید که این مساله کار را برای رکابزنان ایرانی و دوچرخه سواران اروپایی بسیار سخت کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پیشگامان کویر یزد در سال های گذشته در این تور بین المللی رده های بهتری از آن خود کرده بودند به طوری که در آخرین حضورشان در این تور در سال ۲۰۱۴ عنوان سوم بهترین رکابزن به علیرضا اصغرزاده رسیده بود. همینطور در سال ۲۰۱۳ قادر میزبانی و امیر کلاهدوز نفرات اول و دوم تور بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار