کد خبر: 908530
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک کشورمان چند روز قبل ساره جوانمردی را به عنوان پرچمدار ایران در مراسم افتتاحیه سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی در جاکارتا معرفی کرد.

این خبر در سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) نیز بازتاب داشت. این سایت با اعلام این خبر در مطلب خود، نوشت که جوانمردی در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان در کره‌جنوبی عملکرد درخشانی از خود ارائه کرد و نقش مهمی در کسب سه طلا و یک نقره کاروان ایران داشت.

سایت (IPC) البته یک اشتباه نیز در مطلب خود داشت و جوانمردی 33 ساله را به عنوان اولین بانوی قهرمان ایرانی در تاریخ پارالمپیک معرفی کرد، این در حالی است که زهرا نعمتی در سال 2012 به مدال طلای پارالمپیک لندن رسیده بود.

کمیته ملی پارالمپیک همچنین با اشاره به پرچمداری سمیرا ارم در مراسم اختتامیه، عنوان کرد که کمیته المپیک ایران برای نخستین بار هم پرچمدار افتتاحیه و هم اختتامیه بازی‌های آسیایی را از بین بانوان انتخاب کرده است.

بازی‌های پاراآسیایی 2018 در روزهای 6 تا 13 اکتبر (14 تا 21 مهر) در جاکارتا برگزار می‌شود و دومین رویداد بزرگ ورزشی در بخش معلولان پس از پارالمپیک است. قرار است در این بازی‌ها بیش از 3 هزار ورزشکار از 43 کشور حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار