کد خبر: 909348
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت:کشتارگاه‌ها ظرفیت بیش از ۱۰ تا ۱۵ تن انجماد را ندارند در صورت لزوم انجماد مرغ را به خارج استان منتقل می‌کنیم چرا که ظرفیت صنایع ما ضعیف است و توان انجماد همه مرغ را نداریم.
حمیرا رحیمی

ذبیح‌الله غریب  در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: اکنون 2 میلیون قطعه مرغ معادل 4 هزار تن مرغ در مرغداری‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به وجود 600 هزار مرغ بالای 42 روز در استان افزود: کشتارگاه‌ها ظرفیت بیش از 10 تا 15 تن انجماد را ندارند در صورت لزوم انجماد مرغ را به خارج استان منتقل می‌کنیم چرا که  ظرفیت صنایع ما ضعیف است و توان انجماد همه مرغ را نداریم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش قیمت جوجه یک روز از 2600 تومان به 600 تومان، خاطرنشان کرد: این در شرایطی است که سویا به سختی تامین می‌شود و قیمت آن رو به افزایش رفته است.

غریب ادامه داد: در مجموع قیمت تمام شده مرغ تغییری نمی‌کند اما ممکن است روی جوجه ریزی در ماه‌های آینده تاثیر بگذارد.

محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه در نظارت خیلی ضعیف هستیم، تصریح کرد: این مسئله می‌طلبد حضورمان را قویتر کنیم.

وی با بیان اینکه اگرچه ما نقشی در کنترل قیمت‌ها نداریم اما حاضر به همکاری هستیم، گفت: از آغاز طرح ضیافت تاکنون از مجموع بازرسی از 132 واحد تعداد 68 واحد تخلف داشتند اما فقط 14 فقره پرونده ثبت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر