کد خبر: 909602
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
فرمانده سپاه استان البرز خبرداد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری کنگره استانی شهدای البرز در مهرماه سال جاری خبر داد.

سردار سید یوسف مولایی در جلسه هماهنگی کنگره شهدای استان البرز که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: کنگره شهدای در استان‌های مختلف برگزارشده است ولی متأسفانه استان البرز ازجمله استان‌های جامانده در این میان و جزو 5 استان آخری است که هنوز کنگره شهدا را برگزار نکرده است.

وی بابیان اینکه نخستین کنگره شهدای استان البرز در سال جاری برگزار می‌شود افزود: کنگره شهدای استان البرز مهرماه سال جاری با برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده  برگزار می‌شود.

سردار مولایی در این جلسه برگزاری کنگره شهدای استان را گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با سخنرانی و جلسات متعدد اجرایی نمی‌شود بلکه لازم است برای نهادینه کردن این فرهنگ متعالی دست‌به‌کار شد و در مرحله عمل تمهیدات لازم را انجام داد.

فرمانده سپاه استان البرز اهداف کنگره شهدای استان را بسیار ارزشمند و متعالی خواند و ادامه داد: این کنگره زمینه مناسبی را برای ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فراهم خواهد ساخت تا به امید خدا هم در بعد فرهنگی و اجتماعی بتوانیم اقدامات شایسته و قابل قبولی را ارائه کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مأموریت‌های مختلف این کنگره به دستگاه‌های مختلف استان تفویض شده تا ضمن تقسیم‌کار تمامی دستگاه‌ها در هر چه‌بهتر برگزار شدن کنگره سهیم باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار