کد خبر: 910649
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
زن پرستار21ساله فلسطینی كه داوطلبانه به مداوای زخمی‌های نوار غزه رفته بود، روز جمعه درحالی كه با یونیفرم سفید و دستان به نشانه تسلیم ایستاده بود...

زن پرستار21ساله فلسطینی كه داوطلبانه به مداوای زخمی‌های نوار غزه رفته بود، روز جمعه درحالی كه با یونیفرم سفید و دستان به نشانه تسلیم ایستاده بود، با گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید تا بار دیگر روشن شود رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده و قانون انسانی و بین‌المللی پایبند نیست. فلسطینیان غزه دیروز پیکر «رزان اشرف» را با حضور گسترده خود تشییع كردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی كه با پشتگرمی امریكا در هفته‌های اخیر اعتراضات موسوم به بازگشت را به خاك و خون كشیده‌اند، روز جمعه رزان اشرف پرستار فلسطینی را كه داوطلبانه امدادرسانی‌های بشردوستانه انجام می‌داد و تنها فلسطینی‌های زخمی را مداوا می‌كرد به ضرب گلوله شهید كردند.
به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفته که رزان اشرف النجار ۲۱ ساله، پرستار بر اثر اصابت گلوله در اردوگاه العوده واقع در شرق خان یونس به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست به پنج نیروی امداد رسان که در حال کمک به مجروحان بودند، شلیک کردند که گلوله به این پرستار فلسطینی اصابت کرد و به شهادت رسید. خبرگزاری رویترز نوشت: اسرائیل به سینه رزان النجار، زن 21 ساله فلسطینی كه یونیفرم سفید بر تن داشته و دست‌هایش را به وضوح به عنوان مددكار بالا برده بود، عامدانه شلیك كرده است. رزان اشرف فلسطینی پیش از شهادت در صفحه فیس‌بوك خود نوشته بود:«بر می‌گردم، عقب نمی‌نشینم، با گلوله‌هایتان بزنیدم، نمی‌ترسم». ساكنان غزه دیروز در راهپیمایی باشكوهی پیكر این امدادگر شهید را تشییع كردند. با این جنایات، لكه ننگ دیگری در كارنامه سیاه حقوق بشری صهیونیست‌‌ها ثبت شد. جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به شهادت پرستار 21 ساله فلسطینی تأکید کرد: حضور مردم باریکه غزه در تظاهرات حق بازگشت، دلیلی بر قدرت و اصرار مردم در مقابله با سیاست‌های رژیم اشغالگر و تجاوز آنها است.
«اسامه القواسمی‌» سخنگوی جنبش فتح نیز تصریح کرد: شهادت رزان النجار بیانگر تفکر فاشیستی و تروریستی رژیم صهیونیستی است که بر پایه کشتار، نابودی و ظلم استوار است. سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین می‌گوید كه دهها شهروند فلسطینی هم که به‌ منظور مشارکت در راهپیمایی بازگشت به نام «از جمعه تا حیفا» به مرزهای غزه آمده بودند، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند. بیش از یک ماه است که فلسطینیان در اعتراض به تصمیم‌های امریکا در شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده و بر حق خود در بازگشت به سرزمین‌ خود بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت تأکید می‌‌کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
مرگ بر اسراییل جنایتکار،تروریست،نژاد پرست صهیونیستی،رژیم صهیونیستی و حامیان منفورشون بزودی بهای خون های ریخته شده را خواهند پرداخت
ناشناس
|
France
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
چقدر نازنین بوده است این دختر....افسوس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
باید جنازه این شهیده از فلسطین تا مکه تشییع میشد تا آل سعود نتیجه همکاری خود با رزیم جعلی اسرائیل را ببینند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار