کد خبر: 911257
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
31 تیرماه امسال
فرماندار سمنان از برگزاری نخستین همایش تشکل‌های مردم‌نهاد شهرستان سمنان در روز 31 تیرماه سال جاری با هدف ارتقای توانمندی‌های سازمان‌های مردم‌نهاد خبر داد.


نشست ساماندهی سازمان‌های مردم‌نهاد در شهرستان سمنان ظهر امروز به ریاست دانایی فرماندار سمنان و با حضور بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در فرمانداری سمنان برگزار شد.

فرماندار سمنان در این جلسه با اشاره به فعالیت 140 تشکل دارای مجوز از سوی دستگاه‌های متولی در شهرستان سمنان از فعالیت 80 درصد این تشکل‌ها در حوزه فرهنگی، اجتماعی و خیریه خبر داد و بر لزوم فراهم کردن بستر هم‌افزایی آنان از سوی دستگاه‌های متولی تأکید کرد.

سیدعباس دانایی تشکل‌ها را به‌عنوان اتصال بین مردم و دولت دانست و افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد دارای پتانسیل و توانمندی‌های بالایی در جامعه هستند که باید به نحو مطلوب در جهت سیاست‌های کشور تأکید کرد.

وی از برگزاری نخستین همایش تشکل‌های مردم‌نهاد شهرستان سمنان در روز 31 تیرماه سال جاری در سالن یادگار امام با حضور مدیران کشوری و استانی به همراه تشکل‌های استانی و شهرستانی دارای فعالیت در مرکز استان با هدف ارتقای توانمندی‌های سازمان‌های مردم‌نهاد خبر داد.

در این جلسه مقرر شد نسبت به پیگیری برگزاری همایش سازمان‌های مردم‌نهاد، تقویت و حفظ جایگاه تشکل‌ها، تشکیل تیم بازرسی، تقدیر از مدیران و تشکل‌های برتر مردم‌نهاد در سال 96، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ... از سوی دستگاه‌های متولی اقدام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار