کد خبر: 911258
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه یک‌هزار یتیم زیرپوشش این نهاد هستند، گفت:۳۰۰ غیریتیم زیرپوشش کمیته امداد این استان حامی ندارند.


سیدجواد رضوی اظهار کرد: حمایت و رسیدگی به ایتام از ابعاد برجسته امام علی (ع) بوده است و ما باید در سیره علوی نسبت به این مهم توجهات ویژه‌ای داشته باشیم و در این مسیر با پیروی از امام علی (ع) باید گام‌های مهمی برداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه یک‌هزار یتیم زیرپوشش این نهاد هستند، تصریح کرد: هیچ یتیم بدون حامی نداریم و همه آنها حامی دارند و در این بخش مشکلی نداریم.

رضوی با تأکید بر اینکه یک‌هزار و 500 غیریتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان هستند، اضافه کرد: متأسفانه 300 غیریتیم زیرپوشش ما حامی ندارند و در این بخش نیاز جدی به حامی و حمایت‌کننده داریم.

وی با بیان اینکه در مجموع دو هزار و 500 نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان هستند، تصریح کرد: خدمات به خوبی به آنها ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه در لیالی قدر فضای حامی شدن داغ است، اضافه کرد: در این رابطه از مشارکت های مردمی استقبال می‌کنیم تا کسانی که حامی ندارند، از این نعمت برخوردار شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر