کد خبر: 911867
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
عضو شورای اسلامی شهر مشکین دشت خبر|داد
عضو شورای اسلامی شهر مشکین دشت در حاشیه جلسه علنی شورای شهر گفت: وضعیت نامناسب اتوبوسهای فعال در شهر مشکین دشت که وظیفه جابجایی مسافران مشکین دشتی را برعهده دارند گلایه بسیاری از شهروندان را در برداشته است.

بهزاد خسرو زاده اظهار داشت؛ در خصوص تعویض اتوبوسها و یا تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مشکین دشت نشستی با رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج انجام شد.

وی در ادامه گفت؛ پس از بحث و بررسی فراوان و با توجه به اینکه این سازمان بودجه قابل توجهی در خصوص تجهیز و نوسازی اتوبوسها در بودجه سال 97 شهرداری کرج دیده است، مقرر گردید در اولین فرصت نسبت به جابجایی اتوبوسها و یا تجهیز و نوسازی آنها اقدام شود.

این عضو شورا بیان داشت؛ مهندس اسکندری ابتدا پیشنهادی را مطرح کرد که شهرداری مشکین دشت میتواند نسبت به خرید اتوبوسهای فعال در خطوط مشکین دشت با قیمت بسیار کم اقدام نماید و راسا امورات مربوطه را انجام دهد، که با بررسی کارشناسی موضوع و هزینه بالای تعمیرات نگهداری اتوبوسها فعلا این موضوع منتفی گردید.

خسرو زاده در پایان گفت؛ رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج قول همکاری و مساعدت لازم را داده اند و در اولین فرصت نسبت به تجهیز و نوسازی اتوبوسهای مشکین دشت اقدامات قابل توجهی انجام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار