کد خبر: 912661
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی با تبریک عید سعید فطر، مدیران این استان را به گره گشایی از مشکلات مردم و برنامه ریزی دقیق برای ارتقای معیشت آنها فراخواند.
حمیرا رحیمی

به گزارش  روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در این پیام تاکید کرده است: عید فطر ماحصل نور بندگی است که قلب مردم را تابناک‌تر از همیشه کرده است.
این پیام ادامه می دهد: 30 روز اطاعت امر پروردگار در ماه مبارک رمضان گواهی است بر فرصتی دوباره که هر نفسی را در هر کجا می‌شود با نور الهی هدایت کرد، این شادی عمومی، این عید مبارک، بشارتی ابدی است بر آن قول ملکوتی که: «بعد از هر سختی، آسانی هست».
این پیام می افزاید: اکنون که خلق روزه‌دار در استان زیبای چهارمحال و بختیاری در آستانه‌ عید مبارک فطر هستند، اینجانب با دعا به درگاه حضرت حق، برای افزایش برکت و گسترش نیکی، بر خود واجب دیدم تا ضمن تبریک چنین عید سعید و فرخنده‌ای، خدمت مردم و مسئولان همان‌طور که همواره بر حقوق اقشار آسیب‌پذیر تاکید داشته‌ام، بار دیگر نیز مسئولان امر را به دقت نظر بیشتر، خصوصا در زمینه‌ برنامه‌ریزی جهت ارتقای کیفیت زندگی این مردم شریف دعوت کنم.
عباسی در این پیام تصریح کرده است: از دستگاه‌های اجرایی می خواهم که با شناسایی دقیق گرفتاری‌های مردم، بی‌دریغ با نهایت تلاش در جهت رفع مشکلات کوشا باشند، زیرا خداوند بار سنگین مسئولیت خدمت‌رسانی را بر عهده ما گذاشته و بی‌شک باید در برابر پروردگار پاسخگو باشیم.
وی افزود: از مردم شریف استان خواهشمندم با گسترش همدلی و وفاق در جامعه در هر کجا که هستند، مشوقی باشند برای بهبود شرایط و گسترش آبادانی استان.
در بخش دیگری از پیام تبریک استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: استان چهارمحال و بختیاری با داشتن مردمی آگاه با تنوع قومی و فرهنگی ارزشمندی که دارند، بی‌تردید زیر سایه الطاف الهی، خصوصا در ایام خجسته‌ای چون ماه مبارک رمضان و عید فطر می‌تواند بیش از همیشه مسیر توسعه و تعالی را طی کند.
این پیام در پایان می افزاید: بنده نیز به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری و خدمت‌رسان این مردم، بار دیگر ضمن تجدید عهد با آحاد جامعه، عنوان می‌کنم که دولت تدبیر و امید در این استان، تمام تلاش خود را در جهت بهبود شرایط مردم و گره گشایی از امورات به کار خواهد بست، باشد که همگی در پیشگاه خداوند بزرگ سربلند و سر فراز باشم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر