کد خبر: 913019
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیر امور اراضی جهادکشاورزی گلستان گفت: سال گذشته تعداد ۲۳ پلاک به مساحت ۴۶۱۹ هکتار از اراضی کشاورزی گلستان تعیین تکلیف شد.
حسن خسروی ادامه داد: رفع تداخلات اجرای قوانین موادی که بر اساس ماده ۵۴ قانون رفع موانع رقابت و ارتقای نظام مالی کشور بر عهده کمیسیون متشکل از جهادکشاورزی به عنوان رئیس کمیسیون، مدیر امور اراضی به عنوان دبیر، مدیر کل و معاون منابع طبیعی، مدیرکل ثبت، مدیرکل اقتصاد و دارایی به عنوان عضو و یک نفر نماینده حقوقی قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به پوشش متنوع در استان گلستان و دارا بودن مرتع، جنگل و اراضی ساحلی از یک سو و اجرای مقررات از جانب اداره منابع طبیعی از سویی دیگر، اجرای قانون سه گانه اصلاحات در حدود ۹۰ درصد روستا‌های تحت پوشش این استان، سبب شناسایی ۲۳۰ پلاک شده است. خسروی تصریح کرد: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی از ابتدای تصویب قانون و ابلاغ شیوه نامه و آیین نامه، تعداد ۹ پلاک به مساحت مجموعاً ۹۵/۲۲۳ هکتار تا ابتدای سال ۹۶ و تعداد ۲۳ پلاک در سال ۹۶ به مساحت ۴۶۱۹ هکتار بررسی و منجر به صدور رأی کمیسیون شده است.
مدیر امور اراضی جهادکشاورزی گلستان ادامه داد: در این بین پلاک‌هایی که سال‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای بین دولت و ملت بودند از جمله بخشی از اراضی ساحلی دریای خزر و تعدادی از پلاک‌های محدوده شهرستان گرگان و علی‌آبادکتول، تعیین تکلیف شد.
وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری نیز تاکنون با تأیید کمیسیون تعداد ۲ پلاک در شهرستان مینودشت بررسی و به مساحت مجموعاً ۸۳ هکتار تداخل رفع تکلیف شد و ۵ پلاک نیز در شهرستان‌های علی‌آبادکتول و کردکوی نیز در دست اقدام است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار