کد خبر: 913079
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد ميانسالي كه به خاطر بدگماني مرتكب قتل برادرش شده بود، با اعلام رضايت اولياي‌دم از طناب دار فاصله گرفت و به دو سال حبس محكوم شد.

مرد ميانسالي كه به خاطر بدگماني مرتكب قتل برادرش شده بود، با اعلام رضايت اولياي‌دم از طناب دار فاصله گرفت و به دو سال حبس محكوم شد.
به گزارش خبرنگار ما، اوايل سال‌۹۶، مأموران پليس از قتل همايون 40‌ساله در يك درگيري خونين با برادرش باخبر و راهي محل شدند. عامل قتل برادر 45‌ساله مقتول به نام احمد بود كه بازداشت شد. او در بازجويي‌ها با اقرار به جرمش روانه زندان شد و پرونده با اعلام رضايت اولياي‌دم از جنبه عمومي جرم به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. متهم در اولين جلسه رسيدگي به پرونده در حاليكه با قرار وثيقه آزاد بود پاي ميز محاكمه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: «برادرم مرد چشم‌چراني بود و با زنان زيادي رابطه داشت. او با همسرم زياد شوخي مي‌كرد و پيامك مي‌داد به همين خاطر به رابطه او با همسرم مشكوك شدم. بارها به او تذكر دادم، اما گوشش بدهكار نبود به همين دليل روز حادثه وقتي متوجه شدم بار ديگر به همسرم پيامك داده به خانه او رفتم و با هم درگير شديم. در آن درگيري دست به چاقو شدم و برادرم را كشتم.»
در پايان هيئت قضايي بعد از شور با توجه به رضايت اولياي‌دم، متهم را از جنبه عمومي جرم به دو سال حبس محكوم كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار