کد خبر: 913080
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
پسر جواني كه متهم است مرد ساندويچي را به خاطر كينه قديمي به قتل رسانده پس از دستگيري قتل را انكار كرد.

پسر جواني كه متهم است مرد ساندويچي را به خاطر كينه قديمي به قتل رسانده پس از دستگيري قتل را انكار كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌2 بامداد ديروز مأموران كلانتري‌128 تهران‌نو قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران را از قتل مرد سالخورده‌اي با خبر كردند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت مرد سالخورده ساعتي قبل در مغازه ساندويچي‌اش از سوي فرد ناشناسي با ضربات چاقو زخمي و براي درمان به بيمارستان بوعلي منتقل شده است، اما مرد سالخورده به سبب خونريزي شديد فوت مي‌كند. بدين ترتيب با اعلام اين خبر بازپرس همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس‌آگاهي راهي محل شدند. تيم جنايي در بيمارستان با جسد مرد 73‌ساله‌اي به نام فرامرز روبه‌رو شدند كه با اصابت چاقو به قفسه سينه‌اش به كام مرگ رفته بود. همچنين در تن‌پيمايي از مقتول تيم جنايي با آثار زخم روي دست مقتول هم روبه‌رو شدند كه نشان مي‌داد وي در دفاع از خودش مقابل ضارب از ناحيه دست هم زخمي شده است.
پسر مقتول در تحقيقات پليسي گفت: پدرم مغازه ساندويچي داشت و من هم در مغازه‌اش كار مي‌كنم. او با كسي دشمني نداشت، اما دو هفته قبل پسر جواني به داخل ساندويچي آمده‌بود و با پدرم درگير شده بود. من علت درگيري را نپرسيدم و الان هم دليل اين درگيري را نمي‌دانم. وي درباره لحظه قتل گفت: خانه ما بالاي مغازه ساندويچي است. ساعت‌12 شب در حالي كه قرار بود مغازه را ببنديم براي انجام كاري به خانه‌مان در طبقه بالا رفتم و پدرم در مغازه تنها بود. لحظاتي بعد وقتي به مغازه برگشتم با صحنه هولناكي روبه‌رو شدم. پدرم خونين نقش بر زمين شده بود و به سختي حرف مي‌زد. بلافاصله با اداره پليس و اورژانس تماس گرفتم و پدرم را با آمبولانس به بيمارستان بوعلي منتقل كرديم، اما پدرم به خاطر خونريزي شديد فوت كرد. وي در پايان گفت: من به همان پسر جوان مشكوك هستم و احتمال مي‌دهم او در همان دقايقي كه من به خانه‌مان رفتم به مغازه آمده و پدرم را به قتل رسانده است. همزمان با ادامه تحقيقات تيم جنايي مشخصات مظنون را كه پسر مقتول در اختيار تيم جنايي قرار داده بود به گشت‌هاي مأموران پليس اعلام كردند و پسر ناشناس به عنوان مظنون به قتل تحت تعقيب قرار گرفت. در حالي كه ساعتي از وقوع حادثه نگذشته بود مأموران كلانتري 128‌تهران‌نو اعلام كردند پسر موتور سواري را در حوالي محل حادثه مشاهده كرده‌اند كه با موتور سيكلتش در حال دور دور زدن است. با مشاهده مظنون، مأموران به دستور بازپرس پرونده پسر موتور سوار را بازداشت كردند. مأموران همچنين در بازرسي از متهم و موتور سيكلتش چاقويي را كه وي زير زين موتورسيكلتش مخفي كرده بود كشف كردند.
متهم كه پسر 30‌ساله‌اي به نام رسول بود پس از دستگيري براي تحقيقات به اداره پليس منتقل شد. متهم در بازجويي‌ها به درگيري با مقتول اعتراف كرد، اما مدعي شد مرتكب قتل مرد ساندويچي نشده است.
وي گفت: من از مقتول كينه قديمي داشتم. 20‌سال قبل برادر11ساله‌ام به طرز مرموزي به قتل رسيد. در آن زمان خيلي تلاش كردم عامل قتل را پيدا كنم، اما موفق نشدم تا اينكه پس از مدتي فهميدم فرامرز، برادرم را به قتل رسانده است. از آنجايي كه مدركي براي اثبات حرفم نداشتم كاري نتوانستم انجام بدهم، اما از آن روز به بعد از فرامرز كينه به دل گرفتم و الان هم خيلي خوشحالم كه او به قتل رسيده است. وي ادامه داد: 13‌سال قبل براي كار به كشور هلند رفتم و آنجا زندگي تازه‌اي را شروع كردم تا اينكه يك‌ماه پيش براي ديدن خانواده‌ام به ايران آمدم. وقتي براي زيارت قبر برادرم به بهشت زهرا رفتم دوباره داغم تازه شد تا اينكه دو هفته قبل فرامرز را ديدم و با هم درگير شديم. پس از آن روز من فرامرز را نديدم و الان هم خبر ندارم چه كسي او را به قتل رسانده است. امشب هم دلم خيلي گرفته بود و از خانه‌مان در محله تهرانپارس با موتور سيكلتم به محله قديمي‌مان در تهران‌نو آمدم و در حال چرخيدن بودم كه مأموران مرا بازداشت كردند.
متهم در پايان جلسه بازجويي به دستور قاضي منافي‌آذر براي تحقيقات بيشتر و بر ملا شدن راز اين حادثه در اختيار كارآگاهان اداره‌دهم پليس آگاهي قرار گرفت. همچنين بازپرس جنايي دستور داد چاقوي كشف شده از مظنون براي انجام آزمايش‌هاي لازم در اختيار پزشكي قانوني قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار