کد خبر: 913295
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
پسر جواني كه پس از آشنايي با دختران و پسران با كلت پلاستيكي به خانه‌هاي آنها دستبرد مي‌زد پس از دستگيري ماجرا را شرح داد.

پسر جواني كه پس از آشنايي با دختران و پسران با كلت پلاستيكي به خانه‌هاي آنها دستبرد مي‌زد پس از دستگيري ماجرا را شرح داد.
به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مرد جواني به اداره پليس رفت و از مردي حدوداً 30‌ساله به اتهام سرقت مسلحانه شكايت كرد.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: چندي قبل داخل پاركي در شرق تهران با پسر جواني حدوداً 30‌ساله آشنا شدم. او خودش را دانشجو معرفي كرد و گفت در خوابگاه دانشجويي زندگي مي‌كند. ساعتي داخل پارك با هم بوديم و در اين مدت چند عكس يادگاري هم با هم گرفتيم. وقتي از من خداحافظي كرد شماره تلفن مرا گرفت و قرار شد براي گرفتن عكس‌هايش با من تماس بگيرد. پسر جوان چند باري تلفني و پيامكي با من حرف زد و ادعاي دوستي كرد تا اينكه او را به خانه‌ام دعوت كردم. ساعتي قبل به خانه ما آمد و من هم از او پذيرايي كردم كه ناگهان كلت كمري را به سويم گرفت و تهديد كرد هرچه اموال با ارزش دارم به او بدهم. در نهايت او پس از سرقت لپ‌تاپ، گوشي موبايل، دوربين عكاسي و مقداري پول دست و پاي مرا با طناب بست و از خانه فرار كرد تا اينكه دقايقي بعد خانواده‌ام از راه رسيدند و دست و پاي مرا باز كردند و ماجرا را براي آنها شرح دادم.
با طرح اين شكايت تيمي از كارآگاهان پليس‌آگاهي براي شناسايي و دستگيري سارق مسلح وارد عمل شدند.
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت مأموران با چند شكايت مشابه ديگر روبه‌رو شدند كه نشان مي‌داد سارق مسلح پس از آشنايي با دختران و پسران جوان داخل پارك آنها را فريب داده و در فرصت مناسب با تهديد كلت كمري از آنها سرقت مي‌كند. در نهايت چند روز قبل مأموران موفق شدند سارق مسلح را در يكي از كمپ‌هاي نگهداري از افراد بي‌خانمان شناسايي و دستگير كنند. مأموران در بازرسي از متهم همچنين كلت كمري پلاستيكي را كشف كردند.
متهم پس از انتقال به اداره پليس به جرم خود اقرار كرد. وي گفت: من خرج زندگي خانواده‌ام را مي‌دادم و در يك شركت بزرگ كار مي‌كردم تا اينكه مدتي قبل با مدير آنجا درگير شدم و او مرا اخراج كرد.
از روزي كه بيكار شدم به خانه‌مان نرفتم و در اين كمپ زندگي مي‌كنم. مدتي قبل با ديدن فيلمي نقشه سرقت به فكرم رسيد و به بازار رفتم و كلت پلاستيكي را خريدم. پس از اين به داخل پارك‌ها مي‌رفتم و خودم را دانشجو معرفي مي‌كردم و دختران و پسران را فريب مي‌دادم و با آنها طرح دوستي مي‌ريختم. پس از اين در فرصت مناسب به خانه‌هاي آنها مي‌رفتم و با تهديد اسلحه پلاستيكي اموال آنها را سرقت مي‌كردم.
تحقيقات از متهم ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار