کد خبر: 913310
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
ویژه جوان
روزنامه اصلاح‌طلب آرمان بی هیچ سند و استدلالی و حتی بی هیچ تلاشی برای استدلال‌تراشی صرفاً مدعی شده که دلیل مطالبه در مورد تخلیه ویلای مذکور توسط برخی دانشجویان، حمایت فیروزآبادی از حسن روحانی است!
در جار و جنجال مربوط به ویلای لواسان حسن فیروزآبادی، موضع‌گیری روزنامه اصلاح‌طلب آرمان جالب توجه است. این روزنامه بی هیچ سند و استدلالی و حتی بی هیچ تلاشی برای استدلال‌تراشی صرفاً مدعی شده که دلیل مطالبه در مورد تخلیه ویلای مذکور توسط برخی دانشجویان، حمایت فیروزآبادی از حسن روحانی است!
روزنامه آرمان در مطلبی با تیتر «هزینه همراهی سردار با رئیس‌جمهور؟» می‌نویسد: «خانه‌های مصادره‌ای در کشور کم نیستند که برخی سال‌هاست در آن زندگی می‌کنند، اما تمرکز جنبش عدالتخواهی بر منزل فیروزآبادی تا حدودی سیاسی جلوه می‌کند و دلیلش را شاید باید در اظهارات سال ۹۳ سردار یافت که گفته بود: «ما انتخاباتی برگزار کردیم با روش مردم‌سالاری دینی و یک رئیس‌جمهوری تعیین شده است که روحانی است و تحصیلاتش دینی است، دکتری در سطح بین‌المللی هم دارد و در دوران مبارزات انقلابی و ۳۵ ساله بعد از انقلاب در سنگر‌های حساس امنیتی-دفاعی و سیاستگذاری کشور خدمت کرده است. ما باید به این رئیس‌جمهور افتخار کنیم و شکرگزار وجود ایشان باشیم و باید همه همت‌مان را بگذاریم در پشتیبانی دولت که بتواند در این شرایط حساس، کشتی کشور را پیش ببرد.»
روزنامه آرمان در ادامه می‌آورد: «پس از آن هم رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح در حمایت از دولت فروگذار نبود و اکنون شاید فشار به او نتیجه همین حمایت‌ها باشد. البته برخی امور باید اجرا شود، اما آغاز عدالتخواهی از منزل فیروزآبادی محل تأمل است.»
خبرگزاری ایلنا هم به نقل از المانیتور آورده که «برخی دلیل هدف قرار گرفتن فیروزآبادی توسط جریان اصولگرا را حمایت از برجام و دستورکار‌های سیاست خارجی حسن روحانی می‌دانند.»
موضع‌گیری آرمان و ایلنا در سیاسی کردن عدالتخواهی نشان می‌دهد که فی الحال مطالبات عدالتخواهانه نباید از کسانی شروع شود که حتی کم و اندک از روحانی حمایت کرده‌اند! با این حساب مبارزه با فساد را از این ستون به آن ستون ارجاع می‌دهند و ملاک مبارزه با تخلفات مالی، هم جناحی نبودن می‌شود و این یعنی عدالتخواهی به جایی نخواهد رسید.
گفتنی است که جنبش عدالتخواه دانشجویی اخیراً با انتشار نامه‌ای مدعی شده بود که رئیس سابق ستادکل نیرو‌های مسلح با در اختیار گرفتن یک ویلا در لواسان به‌رغم احکام قضایی حاضر به تخلیه آن نیست. پس از آن سرلشکر فیروزآبادی با انتشار سندی، توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد. در توضیحات حسن فیروزآبادی آمده است که «محل تحویلی یک ساختمان مخروبه با حدود چهار اتاق معمولی و بدون هرگونه امکانات زیر سقف شیروانی مربوط به حدود ۷۰ تا ۱۰۰ سال پیش است. ضمناً اینجانب از هیچ مرجعی حکمی ولایی، قانونی و یا قضایی برای تخلیه دریافت نکرده‌ام. این محل ۲۲ سال به عنوان دفتر فوق سری رئیس ستادکل استفاده می‌شد. در مورد مصاحبه با خبرنگاران محترم درخواست مجوز کرده‌ام که در صورت اجازه ان‌شاءالله اقدام خواهد شد.»
در آخرین خبر مربوط، رئیس دادگستری استان تهران روز گذشته اعلام کرد که «تا امروز از ناحیه نهادی که مالکیت قانونی ملک مذکور را داشته، هیچ درخواست و دادخواستی مبنی بر تخلیه، خلع ید و رفع تصرف به مرجع قضایی در تهران و حوزه لواسان واصل نشده. قبل از حضور در این جلسه، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) دادخواستی از نهاد ذی‌ربط مبنی بر رفع تصرف از این ملک به حوزه قضایی لواسان واصل شده است. بنابراین با رعایت موازین قانونی برای هفته آینده تعیین وقت شده تا دادگاه نسبت به این موضوع رسیدگی کند.»
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
یکی از اونهائی که صف اولی نیست منم (مَردُم )! وقتی امثال اقای انصاری اینطوری صحبت میکند متوجه میشویم که تعصب واقعا"ادم را کور میکند واگرخود محور باشیم حتما"به خطا رفته ایم فرقی هم ندارد که از عوام باشی یا از خواص ،عام باشی یا ملبس به لباس پیامبر - مثل این اقا (انصاری )- اقای انصاری خیلی خودت را گرفتی وخیلی هم بخودت گرفتی !اگه واقعا"تویکی مشکلی نداری چرا ناراحت میشی ؟!! ...والّا یکنفر ادم خادم که از تذکر بدش نمیاد.چرا گُر گرفتی اقا ؟!!!نگنه فکر کردی که شما ازتبار نوری ونباید بهتون تذکرگرفت ؟!!!لطفا"عوض اینهمه فلسفه بافی رفتارتان را اصلاح کنید اقای اصلاح طلب !!!! اصلاح طلبی را ازخودتون شروع کتید...
منتظران ظهور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
با سلام خدمت شما عزیزان . سردار آن کسی است که از امکانات بیت المال سوء استفاده نکند آن هم نه یک سال بلکه سی و چند سال . سردار کسی است که وقتی فرمانده اش دستور تخلیه ویلا را دارد با جان و دل بپذیرد . سردار کسی است گه مانند سرداران دوران دفاع مقدس عزیز جان و مال و همه چی خود را فدا کرده اند که بشهادت رسیده اند یا در انتظار شهادت هستند . سردار آن جانبازی است که سالهای سال روی زمین خوابیده نه حرکتی و نه ........ مانند جانبازی که در اخبار بیست وسی ماه مبارک رمضان با او مصاحبه کردند و یک دستش قطع و دو چشمش تخلیه شده بود . . آنها موجب مباهات و عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند . لطفا فقط به آنها سردار بگویید
باقرزاده
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
اقای انصاری اگرخیلی نگران نفوذیهاست نگران نفوزیهای محیط زیست ونفوذیهای کارشناسان مذاکرات برجام میبودندکه نشده اندوگرنه اشعارواقعیات رابیان میکند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار