کد خبر: 913365
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خبر داد:
ارسطو ترکمان گفت: با تلاش نیروهای انتظامی، دریابانی و امنیتی از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۲۲ تن مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی بیان کرد: آموزش خود مراقبتی برای دانش آموزان و کلاس‌های آموزشی برای والدین تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری در این راستا به خوبی اجرایی شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد را از دغدغه‌ها خانواده‌ها و مسئولان دانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید با توجه به مسئولیتی که دارند در این زمینه برنامه ریزی و اقدام کنند و در پیشگیری از مواد مخدر، اعتقاد بر این است که همه دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان یاری کنند.

ترکمان منش بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری هفته مبارزه با مواد مخدر باید از حالت مرکز محور خارج و کل جغرافیای استان، روستاها و بخش و نقاط مختلف را در بر گیرد.

وی با بیان اینکه اهداف  اجرای همه برنامه‌ها برای بالا بردن سطح آگاهی و دانش عموم است گفت: این برنامه‌ها برای ایجاد حساسیت لازم در سطح جامعه ایجاد می‌شودو اگر خانواده‌ها به این موضوع حساس و با پیامدهای آن آشنا شوند با همکاری آنها، سلامتی فرزندان جامعه تضمین می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف مواد مخدر در استان خبرداد و خاطر نشان کرد: با تلاش نیروهای انتظامی، دریابانی و امنیتی از ابتدای سال 96 تاکنون 22 تن مواد مخدر در استان کشف شده است.

ترکمان منش به تبعات مصرف مواد مخدر پرداخت و خاطرنشان کرد: هر مصرف کننده مواد مخدر 2 تا 4 گرم مصرف می‌کند و عدم کشف 22 تن مواد مخدر  می‌توانست میلیون‌ها نفر را آلوده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر