کد خبر: 913368
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
الان بیش از دو هفته است که قیمت خودرو به طرز مضحک و شگفت آوری، افزایش داشته در حالی که نه خریدی در کار هست نه فروشی

محسن حدادی در وبلاگش در خبرآنلاين نوشت: مشکل برخی وزرای کابینه دولت دکتر روحانی، بیشتر از محافظه کاری است. الان بیش از دو هفته است که قیمت خودرو به طرز مضحک و شگفت آوری، افزایش داشته در حالی که نه خریدی در کار هست نه فروشی. نکته مهم ماجرا سکوت محض وزیر صنعت است که جز در جلسه کمیسیون صنعت در مجلس، هیچ واکنشی حتی در حد یک پیام توئیتری هم به آشفته بازار خودرو نداشته است!

«خودرو» برای اغلب مردم ایران حکم «سرمایه» را دارد یا وسیله امرار معاش است یا بخشی از دارایی‌های یک خانواده یا فرد؛ پس باید نوسان قیمت آن به شدت برای دولت و وزارت صنعت، مهم باشد.

حداقل می شود یک نامه تشریفاتی به مدیران خودروساز وطنی زد و به آنها دستور داد که با قید فوریت بازار عرضه و تقاضا را متعادل کنند یا البته امیدوارم آقای وزیر، واکنش های متعدد و قاطع خود را از لابه لای صفحات رسانه ها به ما برسانند و ما مطمئن شویم که عجله کردیم و ایشان با تمام قوا در صحنه حاضر بودند و بعد از ماه مبارک دیگر روزه سکوت خود را شکسته اند!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
اینها چون فعال اقتصادی هستند،‌ و سرمایه‌شان به دلار است،‌ لذا زیاد مایل نیستند به نوسانات شدد قیمت ارز عکس‌العمل نشان دهند! و برعکس به آن دامن میزنند! اتفاق تلخی که سالهاست در اقتصاد ایران می‌آفتد، در همه دولتها!! یک گرانی ارز،‌ قیمت ارز ۳ برابر! سپس قیمت کالاها ۳ برابر! و در نتیجه سرمایه اقشار ملت که به ریال است به یک سوم کاهش می‌یابد! و روی دیگر سکه، سرمایه اینها که یا جنس است و یا دلار و سکه، ۳ برابر میشود!! و این دور تسلسل ادامه دارد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار