کد خبر: 913455
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از مشارکت سپاه و کمیته امداد در ساخت هزار واحد مسکونی در روستا‌ها و مناطق محروم برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.
سردارعلی رزمجو گفت: خدمت به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و باید در این راستا از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده شود
وی، شناسایی، بررسی و رسیدگی به مشکلات نیازمندان را اساس کار کمیته امداد دانست و تصریح کرد: متأسفانه در استان بوشهر با وجود منابع عظیم، ذخایر و نعمات فراوان، هنوز منطقه محروم و افراد نیازمند و مستضعف و بیکار وجود دارد که شایسته و زیبنده این استان نیست.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با بیان اینکه اکنون ۴ هزار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد از سرپناه محروم هستند خاطر نشان کرد: با مقایسه درآمد‌های استان و محرومیت‌ها می‌توان تحول قابل توجهی از منابع درون استانی در رفع این مشکلات ایجاد کرد.
رزمجو با اشاره به اینکه سپاه با کمیته امداد برای رفع محرومیت قرارداد‌هایی منعقد کرده است، افزود: با همه فراز و نشیب‌ها ولی خدمات قابل توجهی در عرصه‌های مختلف شده که رسیدگی به محرومان در اولویت قرار داشته است.
وی، ساخت سرپناه ویژه محرومان و مددجویان کمیته امداد را لذت‌بخش‌ترین خدمات دانست و افزود: امسال ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان روستایی بر عهده سپاه استان گذاشته شده که تلاش می‌شود در مدت یک‌سال ساخته و تحویل شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه هر واحد مسکونی با زیربنای ۵۰ متر مربع ساخته می‌شود خاطر نشان کرد: اعتبارات این واحد‌ها از محل‌های مختلف تأمین و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار