کد خبر: 913456
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام از تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان خبر داد که قرار است رونمایی از این سند در هفته دولت انجام شود.
عهدیه طهماسبی با بیان اینکه این سند با هدف شناخت وضعیت موجود و برنامه‌های رسیدن به وضعیت مطلوب با همکاری دانشگاه آزاد واحد ایلام در حال انجام است، اظهار کرد: در تدوین این سند از روش‌های مبتنی بر نتیجه استفاده می‌شود و یک برنامه عملیاتی مبتنی بر کار میدانی و راهکار‌های عملیاتی ارائه خواهد شد.
وی گفت: در کنار توسعه همه جانبه استان، همواره دغدغه استاندار بر این بوده که این استان در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی بتواند جایگاه مناسب بدست آورد و همواره بر رفع موانع برای رونق اقتصادی و فرهنگی استان تأکید دارند و برای اینکه از توسعه اقتصادی عقب نیفتیم، همگی باید تلاش کنیم که توسعه همه جانبه در استان شکل گیرد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام، با اشاره به پراکندگی حوزه اجتماعی و فرهنگی به دلیل ماهیت این نوع فعالیت‌ها، اظهار کرد: در مرحله عملیاتی شدن طرح‌های توسعه‌ای باید یک وحدت رویه در استان ایجاد شود و نباید سلیقه‌های فردی در این حوزه اعمال شده و پراکندگی وجود داشته باشد.
وی با تأکید بر اینکه این سند می‌تواند به توسعه همه جانبه استان به ویژه توسعه فرهنگی و اجتماعی آن کمک کند، گفت: با توجه به نقش مؤثر و کارساز این سند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی امیدواریم که در صورت تأیید نهایی عملیات اجرایی این سند از سال آینده در استان اجرا شود.
طهماسبی گفت: سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی یک امر پیچیده و چالش برانگیز است و برای کنترل آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن‌ها نیاز است که چارچوب نهادی مشخصی تدوین شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار