کد خبر: 913459
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از رد ادعای یکی از شاکیان پرونده ایرانشهر درباره تجاوز، توسط پزشکی قانونی خبر داد و گفت: دو شاکی جدید به این پرونده اضافه شده است اما این دو فرد ادعای تجاوز ندارند.

جوان‌آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره دستور دادستان‌کل کشور مبنی بر تحت تعقیب قرار گرفتن عامل انتشار خبر کذب تجاوز به 41 دختر در ایرانشهر اظهار کرد: همه مسائل در حال بررسی است؛ اصل موضوع 100 درصد دروغ نبوده است اما یک مقدار بزرگ‌نمایی شده بود.

رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در حال بررسی هستیم تا ببینیم چقدر موضوع صحت دارد و چقدر بزرگ‌نمایی شده است و در صورتی که بزرگ‌نمایی شده باشد با عامل آن برخورد می‌شود.

حمیدی درباره آخرین وضعیت این پرونده نیز گفت: همچنان یک نفر از متهمان در بازداشت است اما علاوه بر دو الی سه نفری که با ادعای تجاوز شکایت کرده بودند، یک نفر نیز به تعداد شکات اضافه شده اما شاکی جدید ادعای تجاوز ندارد و مدعی است که مورد آدم‌ربایی و ضرب‌وجرح قرار گرفته است.

رئیس‌کل‌ دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: یک خانمی هم شکایت کرده و گفته که این افراد درصدد ایجاد مزاحمت برای دخترانش بودند.

به‌گفته این مقام قضایی، از افرادی که تحت عنوان تجاوز به عنف شکایت کردند، یک نفر توسط پزشکی قانونی تأیید و یک نفر هم رد شده است.

حمیدی یادآور شد: 4 الی 5 نفر از متهمان این پرونده نیز شناسایی شده و تحت تعقیب هستند و تحقیقات لازم برای شناسایی آنها انجام شده و با توجه به سیطره اطلاعاتی لازم بر این افراد، ممکن است به‌زودی دستگیر شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: هیچ کدام از مظنونین شناسایی‌شده از کشور خارج نشده‌اند.

روز جمعه هفته گذشته بود که امام جمعه ایرانشهر از  آدم‌ربایی و تجاوز به 41 دختر در این شهر خبر داد و بعد از آن نیز فرماندار ایرانشهر اعلام کرد که یک نفر در این رابطه دستگیر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار