کد خبر: 913864
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
مهدی علیاری

قهرمان کشتی فرنگی آسیا گفت:مسئولان نباید در برابر لابی گسترده در کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی سکوت کنند.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه توجه مقام معظم رهبری به پرافتخارترین ورزش کشور جای تشکر و قدردانی دارد، افزود: از چند روز آینده رقابت های نوجوانان جهان در زاگرب کرواسی آغاز می شود و با توجه به حمایت گسترده کشورهایی مانند روسیه، قطعا رژیم اشغالگر قدس با چند کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌کار در این مسابقات شرکت می کند.

وی ادامه داد: در ادامه هم مسابقات جهانی جوانان، بزرگسالان و امید را پیش رو داریم و ۸۰ کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌کار ایرانی به همراه کادر فنی و مسئولان فدراسیون معضل رژیم اشغالگر قدس را پیش رو دارند.

قهرمان آسیا تصریح کرد: ارزیابی کشتی گیران این است که سکوت مسئولان در این زمینه بدان معناست که هر اتفاقی برای کشتی و کشتی‌گیران در مسابقات پیش رو بیافتد برعهده خود ماست.

وی تاکید کرد: ما برخلاف آنچه که عده ای می خواهند القاء کنند کاملا تابع مواضع سیاسی کشور هستیم اما وقتی در سه ماه گذشته مسئولان فدراسیون کاملا بی خبر از همه چیز در این مورد مهم هستند و مقابل لابی گسترده رژیم اشغالگر قدس در کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی تنها هستیم، نشان از عدم توجه مسئولان به کشتی دارد.

علیاری خاطر نشان کرد: پرداخت نشدن مابه التفاوت پاداش قهرمانان کشتی، کم شدن بودجه کشتی آنهم در آستانه بازی های آسیایی توسط کمیته ملی المپیک و بی تفاوتی در موضوع کشتی‌گیران رژیم اشغالگر قدس قطعا بحث های حاشیه ای است که برای کشتی ایجاد می شود ولی کشتی گیران برای شاد کردن دل مردم به عنوان تنها حامیان خود تمرینات را به شکل مناسب دنبال می کنند. امیدوارم با دعای خیر مردم کشتی بتواند در مسابقات پیش رو نتایج خوبی را کسب کند و مردم هم این بی‌تفاوتی‌ها را به خوبی متوجه می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار