کد خبر: 913881
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از طراحی و اجرای ساخت آب انبار برای تفکیک آب آشامیدنی با آب احشام و فضای سبز در روستا‌های استان بوشهر خبر داد.
مسعود نصوری با بیان اینکه منابع داخلی آب استان بوشهر به شدت صدمه دیده است اظهار داشت: کاهش بارش باران و برداشت بی‌رویه از چاه‌های استان سبب بحران در سفره‌های زیرزمینی و دشت‌های استان شده است.
وی با اشاره به اینکه دو حلقه چاه دیگر تا پایان تیرماه وارد مدار تولید در دشتستان می‌شود، گفت: برای تأمین آب هلیله و بندرگاه بوشهر اقدامات مهمی در دستور کار قرار دارد که با اجرایی شدن آن مشکل این مناطق برطرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر به نصب سامانه موقعیت یاب بر روی تانکر‌های آبرسان هم اشاره و تصریح کرد: تمام تانکر‌های آبرسان شرکت آبفار استان به سامانه «جی‌پی‌اس» مجهز شده است که آب مورد نیاز روستا‌ها بر اساس برنامه تنظیمی تأمین شود.
نصوری با تأکید بر تفکیک آب آشامیدنی مردم روستا نشین با دیگر مصارف افزود: به صورت آزمایشی طرح ساخت آب انبار در راستای تفکیک آب آشامیدنی با آب احشام و فضای سبز در بخشی از روستا‌های شهرستان تنگستان و دشتی اجرایی شده است. بر همین اساس برای تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز اهالی روستاها، آب انبار‌ها در روستا‌های مختلف با همکاری بنیاد مسکن طراحی و اجراء می‌شود.
نصوری گفت: در این راستا آب آشامیدنی روستا‌ها بر اساس جمعیت تحویل دهیاران برای توزیع عادلانه و مطلوب می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار