کد خبر: 913882
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی از موافقت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساخت مدرسه در استان مرکزی خبر داد.
علی‌اکبر کریمی در جلسه خیران مدرسه ساز استان مرکزی، با اشاره به اهمیت وجود جامعه خیران اظهار داشت: تعداد ۱۷۰۰ نفر خیر مدرسه‌ساز رقم قابل توجهی بوده که وجود این خیران در استان مرکزی مایه مباهات و افتخار استان به شمار می‌آید.
وی افزود: مدرسه مقدس‌ترین بنایی است که از ابتدای خلقت در کنار مساجد و معابد توسط بشر ساخته شده و اگر عبادت در مساجد وجود دارد به عبارتی می‌توان گفت که ثمره آموزش و علمی است که در مدرسه فراگرفته شده، بنابر این بنای مدرسه همچنان مقدس و محترم برشمرده می‌شود. نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در امر ساخت مدرسه مشارکت دارند اجر بسیار زیادی در دنیای آخرت و همچنین نزد مردم داشته که با برگزاری جشنواره و مراسم تجلیل می‌توانیم ذره کوچکی از این جایگاه را قدر بدانیم.
کریمی بیان کرد: بسیاری از افراد در دنیا ثروت فراوان دارند که شاید هیچوقت توفیق انجام کار خیر را پیدا نکنند، خیران مدرسه‌ساز از جمله افرادی هستند که در یکی از مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین لایه‌های اجتماع که سرنوشت نسل‌ها را در دست دارد نقش داشته و مشارکت می‌کنند.
وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی همچنان در تلاش است که حامی نهاد آموزش و پرورش و خیران مدرسه‌ساز بوده که در نتیجه با جذب اعتبارات مختلف در این راستا حامی شکوفایی سطح کیفی نظام آموزش و پرورش استان مرکزی باشیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی خاطرنشان کرد: از ریاست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برای ساخت ۶ مدرسه در استان مرکزی دستور گرفته‌ایم که با تأمین اعتبار در شهرستان اراک، خنداب و دلیجان این مدارس ساخته شود.
کریمی با تأکید به لزوم حضور همه مردم و اقشار جامعه در کمک و حمایت از ساخت مدارس گفت: برای رونق و شکوفایی زیربنای نظام آموزش در کشور نمی‌توانیم منتظر سیاست و حمایت دولت باشیم و همه مردم در هر اندازه و قدرتی که می‌توانند باید در این زمینه حمایت داشته باشند زیرا کلیدی‌ترین بخش جامعه که آینده مملکت را بر عهده می‌گیرد، در مدارس رشد پیدا می‌کنند و همه ما در این مقوله به نوعی مسئول هستیم که امیدواریم همچنان گذشته شاهد حضور پررنگ خیران در این زمینه باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار