کد خبر: 913906
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
وزیر اقتصاد کشورمان در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی اتریش از اجرای چند پروژه زیربنایی در ایران با خط اعتباری یک میلیارد یورویی اوبر بانک اتریش خبر داد.
به گزارش وزارت اقتصاد، مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که برای شرکت در سی و نهمین اجلاس وزرای صندوق توسعه اوپک در وین پایتخت اتریش بسر می‌برد در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی اتریش از اجرای چند پروژه زیربنایی در ایران با کمک خط اعتباری یک میلیارد یورویی اوبر بانک اتریش خبر داد.
کرباسیان در این دیدار با اعلام این خبر گفت: احداث یک بیمارستان نسل پنجمی در زمینه درمان سرطان و پروژه خط توسعه سنگ آهن از جمله پروژه‌هایی است که کار اجرایی آن به وسیله خط اعتباری یک میلیارد یورویی اوبر بانک اتریش آغاز شده است.
وزیر اقتصاد کشورمان در ادامه گفت: بانک مرکزی اتریش، از جمله اولین بانک‌های اروپایی بود که بعد از برجام، روابط بانکی خود با بانک مرکزی ایران را آغاز کرد.
کرباسیان خطاب به ایوالد نووتنی، رئیس کل بانک مرکزی اتریش تأکید کرد: در شرایط فعلی زمینه همکاری ما با اروپا و به ویژه کشور اتریش و بانک مرکزی این کشور بیش از پیش فراهم شده است.
کرباسیان همچنین از حمایت‌های اتریش در زمینه بهبود مجدد رتبه اعتباری ایران در سطح جهانی تقدیر کرد. وزیر اقتصاد کشورمان در پایان با اشاره به سفر آتی رئیس‌جمهور ایران به اتریش گفت: در جلسات مقدماتی وزرا با رئیس‌جمهور، وی بر همواری و تعامل اتریش با ایران نگاه مثبت و اطمینان بخشی داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار