کد خبر: 913928
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
ایران ۳ - بلغارستان ۱
عصر دیروز تیم ملی والیبال کشورمان در دومین بازی‌اش در هفته پنجم و پایانی مرحله گروهی لیگ ملت‌ها در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مقابل بلغارستان قرار گرفت و موفق شد در یک بازی کاملاً برتر با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.
تیم کشورمان که در اولین رقابت هفته پنجم توانسته بود کره‌جنوبی را با حساب ۳ بر یک مغلوب کند، در بازی دیروز مقابل بلغار‌ها شروع بهتری نسبت به بازی قبلی داشت و از همان ست اول توانست برتری خود را به حریف دیکته کند و برخلاف بازی روز جمعه در بازی شاگردان کولاکوویچ فراز و نشیب و خستگی حاصل از سفر‌های طولانی در قاره‌های مختلف در چهار هفته اول دیده نمی‌شد. در بازی دیروز هم کولاکوویچ ترجیح داده بود با توجه به مصدومیت ستاره‌هایی مانند محمد موسوی، امیر غفور و فرهاد قائمی مانند بازی اول بیشتر به چهره‌های جوان میدان بدهد. صابر کاظمی، علی شفیعی، مرتضی شریفی و حضرت‌پور در کنار بازیکنان با‌تجربه‌ای مانند سعید معروف، میلاد عبادی‌پور و سامان فائزی در بازی دیروز مقابل بلغارستان به صورت متناوب در ترکیب قرار گرفتند.
از همان ابتدای ست اول، ایران عملکرد بسیار بهتری نسبت به حریف خود داشت و توانست با نتیجه ۸ بر ۲ از حریف پیش بیفتد تا وقت استراحت فنی اول فرا برسد. در امتیاز ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا تیم کشورمان یک بر صفر پیش بیفتد.
تیم کشورمان ست دوم را نیز نسبت به بلغار‌ها بهتر از ست اول آغاز کرد و در همان ابتدا توانست بین خود و تیم بلغارستان فاصله بیندازد و در نهایت ست دوم را هم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نفع خودش به پایان رساند تا در ست شماری ۲ بر صفر جلو بیفتد.
اما گیم سوم در عین ناباوری با حساب ۲۵ بر ۲۳ به سود بلغار‌ها تمام شد تا کار به گیم چهارم کشیده شود. در ست چهارم شاگردان کولاکوویچ جبران مافات کردند و ۲۵ بر ۱۴ پیروز شدند. در نهایت ۳ بر یک ششمین پیروزی خود را جشن گرفتند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار