کد خبر: 914071
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
دیدار والیبال لهستان با استرالیا

تیم ملی لهستان با پیروزی برابر استرالیا و رساندن تعداد بردهایش به عدد "۱۰" به عنوان آخرین تیم جواز حضور در دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، روز پایانی دور گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ از صبح امروز (یک‌شنبه) با برگزاری دو دیدار در ملبورن استرالیا آغاز شد در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم ملی لهستان موفق شد با پیروزی بر میزبان به عنوان آخرین تیم، بلیت حضور در دور نهایی را کسب کند.

در نخستین دیدار دو تیم همسایه برزیل و آرژانتین در حالی به مصاف هم رفتند که قهرمان المپیک پیش از این با کسب ۱۰ برد و ایستادن در رده چهارم حضورش در دور نهایی را قطعی کرده بود اما شاگردان خولیو ولاسکو با عملکردی ضعیف در این دوره در رده چهاردهم قرار داشتند که در پایان این تیم انتهای جدولی آرژانتین بود که موفق شد با نتیجه‌ سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵-۲۳ ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۱ از سد رقیب سنتی‌اش بگذرد و جایگاهش در رده چهاردهم را تثبیت کند.

اما در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم ملی والیبال لهستان که در هفته‌های پایانی با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو بود و در صورت شکست در این دیدار و پیروزی ایتالیا بر آمریکا شانس صعود به دور نهایی را از دست می‌داد، توانست در دیداری که حکم فینال را داشت با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای ۱۶-۲۵، ۲۴-۲۶ و ۲۳-۲۵ برابر استرالیا به پیروزی برسد تا با رساندن تعداد بردهایش به عدد ۱۰ ضمن صعود به رده پنجم جواز حضور در دوره نهایی را کسب کند.

در سوی دیگر کانگوروها قبول دهمین باخت شان ۱۵ امتیازی باقی ماندند و در پایان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ در رده سیزدهم قرار گرفتند.

به این ترتیب تیم‌های فرانسه (میزبان دور نهایی) به همراه روسیه، آمریکا، برزیل، صربستان و لهستان باید در قالب دو گروه سه تیمی در مرحله نهایی به رقابت با هم بپردازند تا تکلیف تیم قهرمان در هفدهم تیر مشخص شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار