کد خبر: 914117
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
بوکس

بوکسورهای ایران توانستند در تورنمنت بین‌المللی اولان باتور مغولستان دو مدال طلا را در اوزان 49 و 75 کیلوگرم کسب کنند.

به گزارش ایسنا، تورنمنت بین‌المللی بوکس "اولان‌باتور" مغولستان از چهارشنبه 30 خرداد ماه 1397 با حضور 12 تیم آغاز شد و امروز یکشنبه به پایان رسید. تیم ملی ایران نیز با سه بوکسور در این تورنمنت شرکت کرده بود که دو طلا حاصل کار آن‌ها بود.

امروز و در روز پایانی این مسابقات، ابتدا امید احمدی صفا نماینده وزن 49 کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود نماینده مغولستان را شکست داد و روز پنج شنبه با شکست حریفی از چین راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله نیز با شکست بوکسور قزاقستانی به فینال مسابقات راه یافت و توانست امروز(یک شنبه) با شکست نماینده هندوستان به مدال طلا دست پیدا کند.

دومین نماینده ایران در مبارزات امروز(یکشنبه) نیز شاهین موسوی در  وزن 75 کیلوگرم بود که در نخستین گام نماینده کره جنوبی را شکست داد. او در دومین دیدار نماینده کشور میزبان(مغولستان) را شکست داد و روز(شنبه) نیز حریف هندی را شکست داده و راهی فینال شد. موسوی امروز مبارزه فینال نماینده تایلند را شکست داد و به مدال طلای این وزن رسید.

اما سجاد کاظم‌زاده بوکسور وزن 69 کیلوگرم ایران در مبارزه دوم خود مقابل بوکسور مغولستانی شکست خورده و از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.

هدایت تیم ملی بوکس ایران در این مسابقات را اکبر احدی به عنوان سرمربی و علی مظاهری به عنوان مربی در اختیار داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار