کد خبر: 914860
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
در چهارمحال وبختیاری
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه ماهه نخست امسال 13 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و منهدم شد.
حمیرا رحیمی

سرهنگ سلیمان ریاحی روز پنجشنبه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: در همین مدت 14 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف و 907 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.
وی ادامه داد: مواد مخدر کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 7 درصدی برخوردار بوده است.
سرهنگ ریاحی با اشاره به اقدامات مقابله ای این نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: پاکسازی نقاط آلوده و مناطقی که در معرض خطر و آسیب های اعتیاد به مواد مخدر قرار دارند، شناسایی مجرمان، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی استان از جمله این اقدامات است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه را بهترین راه مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: در همین راستا برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی با هماهنگی نهادهای مختلف در دستور کار قرار دارد.
سرهنگ ریاحی با بیان اینکه تمرکز برنامه های پیشگیرانه معطوف به دانش آموزان و دانشجویان است، افزود: در طول سال تحصیلی برنامه های آموزشی متعددی برای دانش آموزان و دانشجویان استان اجرا می شود چراکه آگاه سازی و اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر می تواند بسیار موثرتر از مقابله محض باشد.
وی با اشاره به تقدیم 3 هزار و 600 شهید مبارزه با مواد مخدر در کشور، خاطرنشان کرد: از این تعداد 26 شهید متعلق به چهارمحال و بختیاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر