کد خبر: 914942
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
ترامپ حقوق بشر را افزایش داد تا بصرفد!
هفته افشای حقوق بشر امریکایی فرصت خوبی است تا بعضی از حقوق امریکای مظلوم و رئیس‌جمهور مظلوم‌ترش را یادآور شویم تا همگان بدانند حقوق بشر‌هایی که اهل سرزمین امریکا هستند خیلی بیشتر از حقوق دیگران است، به همین خاطر هفته حقوق این گونه از بشر جدا جدا گرامی داشته می‌شود.
مسعود دانش‌منش
در همین راستا بود که چند روز پیش امریکا اعلام کرد از شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج می‌شود. به نظر ما کار درستی کرد، در حقیقت از اولش هم حضور امریکا در آن شورا وجهی نداشت. بهتر بود از همان موقع که شورای حقوق بقیه بشر تشکیل شد، شورای حقوق بشر‌های امریکایی و اسرائیلی هم تشکیل می‌شد. اما حیف که نشد!

پاسداشت حقوق انواع بشر/ طنز
امریکا از راه‌های متنوعی به پاسداشت حقوق انواع بشر مبادرت می‌ورزد. یکی از انواع بشر که در برنامه مبادرت ورزیدن امریکا قرار دارد، کودکان هستند و یکی از حقوقِ ریزِ کودکان که خیلی‌ها به آن دقت نمی‌کنند، حق خلاص شدن از دست پدر و مادر است! امریکایی‌ها هم آمده‌اند پدر و مادر‌هایی را که زیادی به بچه‌هایشان گیر می‌دهند شناسایی کرده‌اند و چند صباحی به زندان فرستاده‌اند تا کودکان نفس راحت بکشند. البته این کار را از پناهجویان شروع کرده‌اند که باعث سوءتفاهم شده، ولی نگران نباشید، کم‌کم به همه می‌رسد!

پاسداشت حقوق انواع بشر/ طنز
دونالد ترامپ از وقتی رئیس‌جمهور امریکا شد، سطح حقوق بشر را افزایش داد. خب از آنجایی که ایشان از برج لاکچری خودش مجبور بود دل بکند و به یک کاخ بی رنگ و روی سفید بیاید و ضمناً حقوق ریاست جمهوری خیلی کمتر از درآمد قبلی خودش بود، تصمیم گرفت حقوق آن دسته از بشر را که در کاخ سفید کار می‌کنند افزایش بدهد که برایش بصرفد!

پاسداشت حقوق انواع بشر/ طنز

رسانه‌های امریکا گزارش داده‌اند که محل نگهداری کودکان پناهجو که از پدر و مادرشان جدا می‌شوند از اردوگاه‌های هیتلر برای اسرای جنگ جهانی بدتر است! ترامپ هم توضیح داده که بالاخره پدر و مادر‌ها هم حقوقی دارند!
 
پاسداشت حقوق انواع بشر/ طنز

مصادیق حقوق بشر از نوع امریکایی به اندازه جمعیت امریکا گسترده است، ولی ما به خاطر رعایت حقوق سایرین که حق دارند در این صفحه مورد عنایت قرار بگیرند، همینجا سر و ته مطلب را هم می‌آوریم. در پایان یک بار دیگر هفته حقوق بشر امریکایی را به همگان بالاخص امضاکنندگان نامه درخواست مذاکره با امریکا تبریک و تهنیت عرض نموده آرزو داریم همانگونه که در امریکاپرستی پیشرو هستند، پیش از همگان از حقوق بشر امریکایی بهره‌مند شوند!
 
* طرح‌ها: محمود محمدتبريزى
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار