کد خبر: 916529
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
استانداری گلستان
سید مناف هاشمی استاندار گلستان از پرداخت 88میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوج های گلستانی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در سه ماهه اول سال 97 در استان 88 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده است، اظهار کرد:مدیران دستگاه های اجرایی باید به مسائل جوانان توجه ویژه داشته باشند و موضوعات آنان را فراتر از موضوعات عادی دنبال کنند.

سید مناف هاشمی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان تصریح کرد:بیش از 301 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج  نیز در سال 96 به جوانان پرداخت شد.

 وی یادآور شد: ساماندهی امور جوانان نیازمند عزم عمومی است و حل مشکل اشتغال جوانان تنها وظیفه ادراه‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست و به همین دلیل 18 دستگاه در ستاد ساماندهی امور جوانان عضو هستند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مقرر شد هر کدام از دستگاهها در جلسه آینده سه طرح را به دبیر خانه ستاد جوان ارائه کنند، افزود: اولویت نگاه کار ما در تمام زمینه‌ها باید جوانان باشند و در بسیاری از موارد حتی بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانیم از استعداد و توان جوانان استفاده کرده و موفق شویم.

هاشمی خاطر نشان کرد: نباید از جوانان غفلت کنیم چرا که جوانان نقش بسزایی در انقلاب، جنگ تحملی داشتند و امروز نیز با اعتماد به آنان به موفقیت خواهیم رسید.

وی مسئله جوانان را موضوعی کشوری دانست و گفت:ساماندهی امور جوانان نیازمند عزم عمومی است و حل مشکل اشتغال جوانان تنها وظیفه ادراه‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست.

استاندار گلستان خطاب به دستگاههای اجرایی که شخصا مدیران در این جلسه حضور یابند،متذکر شد:نقش دستگاهها در این ستاد مشخص شود تا  هر دستگاه با توجه به سهم خود به طرح موضوع بپردازند.

هاشمی با بیان اینکه قریب به یک چهارم جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند، تصریح کرد: همه باید دغدغه جوانان را داشته باشند چرا که مشکلات این حوزه به مشکلات خانواده ها منتهی خواهد شد.

وی بابیان دستورالعمل رئیس جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان اظهار کرد:توجه به تشکل های جوانان یکی از رویکرد های اساسی وزارت ورزش و جوانان است.

همچنین در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: امروزه موضوع جوانان موضوع بسیار حساس بوده و ما را وادار می کند که در این حوزه بیشتر توقف کرده و با دقت بیشتری به موضوع جوانان بپردازیم .

طیبی با بیان اینکه هر گونه غفلت در این حوزه می تواند اثرات مضری بر جامعه جوان ما داشته باشد،افزود:  امروزه حوزه جوانان مانند یک وزنه سنگینی است که بر دوش ورزش و جوانان گذاشته شده و ما نمی توانیم به تنهایی آن را بلند کنیم.

 وی یاد آور شد: جوانان مانند میوه رسیده ای هستند که باید آن را سر وقت چید و در غیر اینصورت احتمال آسیب رسیدن به آنان زیاد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر