کد خبر: 916998
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
یک خانم بازیگر از اسب یک آقای فوتبالیست فیلمی مستند ساخته است. مراسم افتتاحیه این مستند به لطف سلبریتی بودن خانم کارگردان (بهاره افشاری) و آقای فوتبالیست (سردار آزمون) با کلی سر و صدا و تبلیغات و حضور افراد مختلف برگزار شد. از خواننده‌ها تا بازیگران و فوتبالیست‌ها تا سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و نیز یک چهره از خانواده‌ای سیاسی؛ یاسر هاشمی فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی!
در آن مراسم که همراه با برگزاری جشن تولد بهاره افشاری بود، مجری پشت تریبون اعلام کرد که محمدصادق حسنی، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، ٢٠ بیلبورد تبلیغاتی را به مناسبت تولد بهاره افشاری به او هدیه داده است.» این هدیه شاید سر به فلک نکشد، اما از جیب شخصی هم پرداخت نشده و یک برآورد سرانگشتی نشان می‌دهد که شهرداری تهران حداقل ۶ میلیارد تومان از درآمد خود را که متعلق به مردم تهران است، به عنوان هدیه تولد بهاره افشاری و برای حمایت از مستندی که او ساخته به او هدیه داده است.
روزنامه شهروند در همین زمینه نوشته است که «از این به بعد مسئولان این سازمان باید درباره جانمایی بیلبورد‌های نخستین فیلم بهاره افشاری تصمیم بگیرند. البته توصیه حسنی در نامه این بوده است که «ترجیحاً بهترین فضا‌های تبلیغاتی» و «پر رفت‌وآمد» به این فیلم اختصاص داده شود تا خوب برای آن تبلیغ شود. توصیه این مسئول شهرداری البته کم‌خرج هم نیست. هزینه ماهانه اجاره تابلو‌های تبلیغاتی از سوی شرکت‌های تبلیغاتی از ٢٥ میلیون تا ٧٠٠ میلیون تومان است، اما عموماً تابلو‌های پرطرفدار حداقل ٣٠٠ میلیون تومان قیمت دارد، بنابراین محاسبه ٢٠ تابلو با همین قیمت تقریباً ٦ میلیارد تومان خواهد شد که البته از جیب شهرداری تهران و سهم ٣٠ درصدی تبلیغات فرهنگی خواهد رفت.»
برخی شنیده‌ها حاکی است که این حاتم‌بخشی به رابطه دوستانه سردار آزمون و مهمان سیاسی خاص مراسم و نفوذ آن خانواده در شورای شهر و شهرداری تهران برمی‌گردد. پیش از این اصلاح‌طلبان کمک‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری به هیئت‌های مذهبی را برخلاف وظیفه شهرداری دانسته و شدیداً به آن معترض بودند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار