کد خبر: 917170
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
سردار سلامی:
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حزب الله لبنان مانع تحقق رویای نیل تا فرات صهیونیست‌ها شد؛ گفت: همه آرمان‌های دشمنان ما فرویخته است.

جوان آنلاین: سردار سلامی صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات فرمانده پیشین این استان با ذکر رشادت‌های مردم این منطقه گفت: سیستان و بلوچستان سینه ستبر ایران اسلامی است، سرزمین جوانمردی‌ها و تجلی وحدت و همدلی حول محور اسلام و ایران عزیز است.

سردار سلامی افزود: ما در همه بازی‌های جهانی اول دفاع می‌کنیم اما به‌سرعت توپ را در نیمه بعدی بازی به دروازه دشمن می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل‌ سپاه افزود: ما اول دفاع کردیم اما به‌سرعت توانستیم تمرکز دشمن را از کشور دور کنیم و ایران امن شد و مسیر آرمش و پیشرفت و جاودانگی را پیش گرفت.

وی ادامه داد: امروز هیچ سلاحی نیست که در داخل کشور با بهترین کیفیت سیستم‌های جهانی تولید نشود.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: همان دشمنان بزرگ که اجماع بزرگی را فرومی‌ریزند در مقابل قدرت ما منزوی و منتشر و پراکنده شدند.

وی ادامه داد: همه آرمان‌های دشمنان ما فروریخته است، صهیونیست‌ها می‌خواستند از مدیترانه تا فرات را تصرف کنند، اما یک حزب‌الله در آنجا تمام رؤیاهای آن‌ها را فروریخت.

سردار سلامی افزود: به نام اسلام می‌خواستند سوریه را تصرف کنند، اما امروز صهیونیست‌ها در کنار مرزها با گوش نه از بی‌سیم‌ها می‌شنوند، لهجه‌های ایرانی، افغانی، عراقی، لبنانی و پاکستانی یعنی آن نیروی بین‌الملل برای از بین بردن استکبار شکل‌گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن با استفاده از ترویج تفکر تکفیری به داعش جغرافیا داند و اقتصادشان را پویا کرد اما راه به‌جایی نبرد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
درود بر سپاه پاسدار انقلاب وایران
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ما برآنیم تا پرچم لا اله الا الله و محمدا رسول الله و علیا ولی الله را در سراسر جهان به اهتزاز در آوریم .

ما به همین زودی ها پرچم لا اله الا الله و محمدا رسول الله و علیا ولی الله را بر فراز حرم امن الهی به اهتزاز در می آوریم .

ما به همین زودی ها پرچم لا اله الا الله و محمدا رسول الله و علیا ولی الله را بر فراز کاخ سفید نصب خواهیم کرد .

ما کاخ سفید را حسینیه می کنیم .

اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود (امام خمینی رحمة الله علیه)

اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید (امام خامنه ای)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار